Qəşəng və çevik avtomobil Jaguar S-Type sürəti sevən insanları laqeyd qoymayacaq, o, sözün əsl mənasında yolda üzür. Əgər onun alınması qərarlı məsələdirsə, siz Jaguar C-tipinə xas olan zəif cəhətlərdən xəbərdar olmalısınız.
Jaguar S-Tipinin zəif nöqtələri
Jaguar S-Tipinin zəif tərəfləri
avtomatik transmissiya;
benzin nasosu;
klapan vaxtını dəyişdirmək üçün muftalar;
köçürmə qutusu;
səsboğucu;
sükan çarxı;
radiator;
işıqlar.
1. Bu avtomobilin avtomatik transmissiyası xüsusi diqqət tələb edir, xüsusən 1999-2003-cü illərdə avtomobil alsanız, lakin 2003-2008-ci illərin restaylinq edilmiş modeli də sürprizlər gətirə bilər: sürüşmə, vibrasiya, ötürmədə zərbələr, keçid zamanı əyilmələr və ya itkilər. ötürülməsi. Çox vaxt sürüşmə problemləri, xüsusilə Jaguar S-Tipinin möhkəm yürüşü ilə ikincidən birinci ötürməyə keçərkən baş verir. Test sürücüsü avtomatik transmissiya ilə bağlı problemləri başa düşməyə kömək edəcəkdir. Yaşla bu avtomobillərin ən zəif nöqtəsi ümumiyyətlə avtomatik transmissiyadır.
Benzin nasosu
2. Çox vaxt onun komponentləri və ya nasosun səthi arasındakı contalar benzin nasosunda köhnəlir. Diaqnostika olmadan, bu, yalnız ciddi aşınma olduqda, yanacaq mühərrikə axmağı dayandırdıqda və avtomobil hərəkət etmədikdə və ya sınaq sürüşü zamanı təchizatında fasilələr olduqda aşkar edilə bilər.
Mühərrik
3. Mühərrik heç bir şikayətə səbəb olmur, bu, klapan vaxtını dəyişdirmək üçün debriyajlar haqqında deyilə bilməz. Debriyajın nasazlığı mühərrik işləyərkən aşkar edilə bilər. Əməliyyat zamanı çatlama eşidilirsə, debriyajı dəyişdirmək daha yaxşıdır. Bu isə ya satıcı ilə danışıq aparmaq və faktı təsdiqləmək üçün avtomobil xidmətinə getmək, ya da satıcı tərəfindən könüllü olaraq qiyməti endirmək deməkdir.
Razdatka
4. Transfer qutusunda rulmanlar və diferensial dişlilər ən çox uğursuz olur. Vibrasiya, ulama, sürücülük səs-küyü sizə rulmanlarla bağlı problemlər barədə məlumat verəcəkdir. Maşını işə salarkən və ya dayanarkən tıqqıltı, cingilti eşidilirsə, diferensial ötürücüləri dəyişdirmək lazımdır. Yağ möhürlərinin aşınması da mümkündür, yağ sızmasının baş verdiyi korpusun möhürlənməsinin pozulması. Bunu maşının altında yağ gölməçələri olanda görə bilərsiniz.
Səsboğucu
5. Jaguar S-Tipinin başqa bir yaşa bağlı xəstəliyi və buna çürümə deyilir. Oluklu aşınma da mümkündür. Bu zaman salonda işlənmiş qazların qoxusu yaranır və kapotun altında kəskin fit səsi yaranır.
sükan çarxı
6. Ağır istifadə zamanı sükan çarxının hissələri köhnəlir, çirklənir və qurğunun sıradan çıxmasına səbəb olur. Hərəkət zamanı sükan çarxı döyülürsə, çırpılırsa, sükan çarxının fırlanmasında çətinliklər yaranırsa və ya yağın sızdığını görsəniz, bu qurğu sıradan çıxıb. Ancaq bəzi hallarda, yalnız dəmir yolu tənzimləmək və ya sıxmaq lazımdır. Tam diaqnoz yalnız bir xidmət mərkəzində edilə bilər.
Radiator
7. Alarkən radiatora, daha doğrusu antifriz ləkələrinə də fikir vermək lazımdır. Çatlayan radiator çənləri bu avtomobilin zəif nöqtələrindən biridir.
Optika
8. Jaguar-ın digər ağrılı məqamı faralardır. Adətən yuxarı tənzimləyici düzəldici qırılır və dəstəyini itirən reflektor aşağı baxmağa başlayır. Bunu faralara baxaraq görə bilərsiniz.
Bahalı texniki xidmət Jaguar S-Type
Bu gözəl avtomobil rahatlığı sevən insanlar üçündür. Onun fəaliyyəti əsasən sahibinin qayğısından asılıdır. Onun üçün orijinal hissələri həmişə tapmaq olmur və onlar bahadır. Ona görə də hissələri köhnələn kimi satılır.
Nəticə.
Yuxarıda göstərilənlərin hamısından belə bir nəticəyə gəlmək lazımdır ki, bu avtomobili alarkən, kuzovun rəngləmə vəziyyətindən başlayaraq mühərrik və sürət qutusunun işləməsinə qədər diqqətlə yoxlanılmalıdır. Bunu etmək üçün minmək lazım olacaq. Avtomobilin əsas hissələrinin necə işlədiyini dinləyin və hiss edin. Ancaq unutmayın ki, bir avtomobilin qiymətini mümkün qədər aşağı salmaq üçün hələ də nüfuzlu bir avtomobil xidmətinə getmək daha yaxşıdır. Əks halda, satın alındıqdan sonra gizli qüsurlar üzə çıxacaq (onlardan qaçış yoxdur - bu, hər hansı bir avtomobildədir). Avtomobilə qulluq etmək baha olduğundan, kifayət qədər qəpiyə başa gələcək.