Mustang-ın yeni forması inqilabi deyil, təkamül xarakteri ilə daha yaxşı təsvir edilmişdir. Bu, 1960-cı illərin orijinal görünüşünə hörmət edən daha kəskin xətlər və yeni üst barmaqlıq dizaynı ilə daha kəsikli görünüşdür. Uzun kapot profili dəyişməz qalsa da, daha qısa arxa asqı sayəsində ümumi iz daha səliqəli görünür. Nəticə daha çox sport car görünüş almasıdır.
Daha aqressiv eksteryerə əlavə olaraq, Ford döyüş təyyarələrindən ilham alan sürücüyə yönəlmiş yeni tərtibatla interyerdə əhəmiyyətli dəyişikliklər edir.
Video oyunları yaratmaq üçün istifadə edilən eyni proqram təminatından istifadə edərək, 12,4 düymlük rəqəmsal alətlər klasteri seçilmiş sürücülük rejimindən asılı olaraq müxtəlif animasiya dizaynlarını və şəkillərini göstərə bilər. Çox sayda seçim var, o cümlədən minimum məlumat miqdarını göstərən səssiz rejim.
Sürücünün qarşısındakı ekran, Ford Sync4 interfeysini ehtiva edən sürücü bucağına yönəlmiş mərkəzi 13,2 düymlük sensor ekranla tamamlanır. Demək olar ki, bütün funksiyalar sensor menyu vasitəsilə idarə olunur.
Ford daxili dizayn meneceri Rikardo Qarsiya, “Biz müştərilərin nə istədiklərini bilirdik və indiyə qədər ən rəqəmsal Mustang-ı dizayn etdik, eyni zamanda sürücüyə əsaslanan kabin saxladıq” dedi. “
Mustang-da mövcud olan digər xüsusiyyətlərə təkmilləşdirilmiş Bang & Olufsen audio sistemi, simsiz mobil telefonun doldurulması və kabin ətrafında naqillər çəkmədən trek kameralarından istifadə etməyə imkan verən yuxarıya quraşdırılmış USB portları daxildir.
Ford hələ yekun texniki xüsusiyyətləri açıqlamayıb, lakin təklif edilən iki mühərrikin turbomühərrikli 2,3 litrlik 4 silindrli EcoBoost və atmosferik 5,0 litrlik Coyote V8 olacağını bildirib.
İki yeni xüsusiyyətə V8 mühərrikini açar ilə uzaqdan idarə etmək imkanı daxildir və yeni elektron sürüşmə əyləci.
Ford Mustang şirkətin 2024-cü ildə Miçiqan ştatının Flat Rock şəhərindəki montaj zavodunda istehsal olunacaq və 2023-cü ilin yayında satışa çıxarılacağı gözlənilir.
Alfa Romeo Tonale-nin satışı bu yay Avropada başlayıb.
0-dan 100 km/saata 6,2 saniyəyə sürətlənən bir hibrid krossoverdi.
Alfa Romeo Tonale-nin qabarit ölçüləri 4530 x 1840 x 1600 mm, təkər bazası 2636 mm-dir. Tonale McPherson dayaqlarını aldı.
Ümumi gəlir 275 at gücünə bərabərdir. Şəhər dövrəsində elektrik dartma üzrə güc ehtiyatı 80 km-ə qədər, qarışıq dövrədə - 60 km-ə qədərdir. Batareya 2,5 saat ərzində doldurulur. Həmçinin, sürücü sürücülük rejimlərini seçə bilər: yalnız akkumulyatorla, hibrid versiyada və maksimum performansda sürmək.
Yeniliyin interyerində 12,3 düymlük idarə paneli və 10,25 düymlük sensor ekranlı multimedia sistemi var. Əyləncə sistemi səsli köməkçi ilə təchiz olunub, havadan yenilənmələri və Apple CarPlay və Android Auto simsiz interfeyslərini dəstəkləyir. Daxili bəzək üçün əsl dəri, Alkantara və alüminium istifadə olunur.
Tonale adaptiv kruiz-kontrol, avtomatik fövqəladə əyləc və piyadaların aşkarlanması ilə irəli toqquşma xəbərdarlığı, zolaqda saxlama, kor nöqtəyə nəzarət və çarpaz nəqliyyat yardımı daxil olmaqla standart təhlükəsizlik sistemlərinin uzun bir siyahısını əldə etdi.
Aston Martin Rapide 2010-cu ildən 2020-ci ilə qədər kiçik seriyalarda istehsal edilmiş idman tipli beşqapılı hetçbekdir. Əvvəlcə avtomobillər Avstriyadakı Magna zavodunda istehsal edildi, 2012-ci ildə istehsal Böyük Britaniyaya köçürüldü.
Lüks hetçbek Aston Martin DB9 idman avtomobilinin arxa ötürücülü platformasında qurulmuşdur. Rapid-də 477 at gücünə malik V12 5.9 benzinli atmosfer mühərriki quraşdırılıb. ilə. və altı pilləli avtomatla birlikdə işləyir. Avtomobilin yüzlərlə sürətlənməsinə 5,2 saniyə lazım olub.
2013-cü ildə britaniyalılar yenidən dizayn edilmiş və 558 at gücünə yüksəldilmiş yenilənmiş Aston Martin Rapide S modelini təqdim etdilər. Dinamika yaxşılaşdı - yüzlərlə sürətlənmə müddəti 4,9 saniyəyə endirildi. 2014-cü ildə daha bir təkmilləşdirmə nəticəsində Rapid səkkiz pilləli avtomatik transmissiya aldı və mühərrikin gücü 560 at gücünə yüksəldi. ilə. Avtomobil daha da sürətləndi - 100 km/saata 4,4 saniyə.
2018-ci ildə Aston Martin Rapide AMR-nin xüsusi versiyası debüt etdi. O, 603 at gücünə yüksəldilmiş mühərrik, dəyişdirilmiş asma və sürət qutusu parametrləri, karbon-keramika əyləcləri və 21 düymlük təkər diskləri ilə fərqlənirdi.
Modelin istehsalı 2020-ci ildə başa çatıb.
Sələfindən fərqli olaraq, avtomobil xarici görünüşünə görə bir qədər dəyişib, təkmilləşdirilmiş interyer alıb və daha güclü mühərrik əldə edib. Eyni zamanda, Rapide S-in qabarit ölçüləri dəyişməz qalıb - sedanın uzunluğu 5019 mm, eni 1928, hündürlüyü 1359, təkər bazası isə 2990 mm-dir.
Əgər 10 il əvvəl biz sizə “Toyota”nın ən yaxşısının Corolla olduğunu söyləsəydik, yəqin ki, gülərdiniz. Ancaq indi bu ailə və sərfəli qiymət nümunəsi əsl “qaynar” hetçbekə çevrildi və bunun üçün sadəcə lövhədə iki hərf lazım idi: G və R.
Təbii ki, biz Gazoo Racing abbreviaturası ilə ilk dəfə qarşılaşmırıq. Birincisi, əlverişli dinamikaya olan iştahımızı Toyota GR86, ardınca isə daha güclü GR Supra artırdı. İndi isə bu üçlüyə Amerikada 40.000 dollardan az pul tələb edən Toyota GR Corolla qoşuldu - güclü üç silindrli turbo mühərriki və əla idarəetmə ilə.
Toyota GR Corolla Circuit (2023)
Mühərrik: 1,6 litr 3 silindrli turbo
Güc / fırlanma anı: 300 hp / 370 Nm
0-100 km/saat: 5,1 saniyə
Əsas qiymət: $35,000 + $1,095 (ABŞ çatdırılması ilə).
Test nüsxəsinin qiyməti: $45,000
Sərin dinamika və sürücülük, əlbəttə ki, GR Corolla-nın əsas kozırlarıdır, bu avtomobildə alışdığınız və həqiqətən ehtiyacınız olan hər şey var. Simsiz Apple CarPlay və Android Auto ilə 8 düymlük sensor ekran, 12,3 düymlük rəqəmsal alətlər qrupu kimi standartdır. Toyota Safety Sense 3.0 rəqəmsal köməkçi dəsti də standartdır və avtomatik təcili əyləc, adaptiv kruiz-kontrol, zolağın mərkəzləşdirilməsi və s. kimi funksiyaları ehtiva edir. Əlavə ödəniş etsəniz, hətta avtomobil wi-fi əldə edəcəksiniz.
ABŞ-da GR 86 və GR Supra ilə başlayan dinamik Toyota-nın renessansı GR Corolla-nın təqdimatı ilə pik nöqtəsinə çatdı. Bu, əsl drayv verən hetçbekdir.
Gözdən qaçması mümkün olmayan bir avtomobil - kobud, dayanıqlı, ağır və möhkəm, o, əlbəttə ki Hummer H2’dir, sırf mülki avtomobil modelidir, lakin onun hərbi kökləri adi gözlə görünür. Belə bir avtomobil güc, toxunulmazlıq və sabitlik hissi verir.
Xüsusi, dəbli və yaddaqalan dizayna baxmayaraq, daxili bəzək keyfiyyəti çox arzuolunmazdır: bütün mənzərə ucuz plastik əlavələr, aşağı tavan və yaxşı görünmə qabiliyyəti yoxdur (yan pəncərələr çox aşağıdır).
Təəssüf ki, Hummer H2 yolda özünü ən yaxşı şəkildə aparmır (şüuraltı olaraq ondan daha çox şey gözləmək istəyirsən, amma - təəssüf ki!): Benzin istehlakı çox yüksəkdir və sürücülük performansı güclü deyil. Ancaq onu yolsuzluqda idarə etmək mümkündür və lazımdır - kobud ərazidə o, sözün həqiqi mənasında özünü sübüt edir.
Hummer H2-nin korpusu çox möhkəm və dayanıqlı konstruksiyadır. Ancaq hətta onun səthində, böyük şəhər şəraitində bir neçə il işlədikdən sonra paslı ləkələr görünə bilər (əsasən alt hissədə).
Güclü və etibarlı asma Hummer H2-ni hətta açıq yollarda idarə etməyə imkan verir. Diqqət etdiyim yeganə zəif cəhətlər rıçaqlar və top birləşmələridir, lakin bu elementlərin dəyişdirilməsinin dəyəri bütün maşının qiyməti ilə müqayisədə o qədər də çox görünmür. Asmanın arxa hissəsinin pnevmatik elementlərini əvəz etmək bir az daha baha başa gələcək, ona görə də avtomobil alarkən onların vəziyyətinə ciddi diqqət yetirmək lazımdır.
Avtomobil güclü 6 litrlik mühərriklə təchiz edilib. 320 at gücünə bərabər olan belə bir mühərrik haqlı olaraq etibarlı və praktiki olaraq problemsiz hesab olunur - 92-ci benzini məmnuniyyətlə "udacaq və həzm edəcək" və sahibinə lazımsız problem yaratmayacaqdır.
Hummer H2 mühərriki üçün ehtiyat hissələri Yaponiya və ya Almaniya istehsalı olan yolsuzluq avtomobilləri üçün sərf olunan materiallardan daha sərfəli qiymətə malikdir.
Böyük Amerika yolsuzluq avtomobillərini sevənlər üçün daha sərfəli və maraqlı təkliflər var, lakin Hummer H2 yenədə bir dənədir.
Infiniti FX35, Nissan-ın törəmə şirkəti tərəfindən istehsal olunan premium krossoverdir.
Bu sevilən bir krossoverdir, ançaq gəlin onun mənfi cəhətlərinə və çatışmazlıqlarına baxaq.
FX35 modifikasiyası 280 at gücünə malik 3,5 litrlik V6 mühərriki ilə təchiz edilib. İkinci nəsil avtomobillərdə oxşar mühərrik quraşdırılmışdı, lakin gücü 307 at gücündə idi.
İlk baxışdan avtomobilin idman üslubu iddiası ilə yaradıldığı aydın görünürdü. Zərif və aqressiv eksteryer alıcıların qəlbində yüksək dinamika ideyasını doğurdu və V formalı “altılığın” sürətlənməsi nəhayət buna əmin oldu. Transmissiya avtomatik transmissiyadır. Bu krossover olmasına baxmayaraq, yolsuzluq üçün uyğunlaşdırılmayıb. Sərt asma və aşağı profilli şinlərdəki 20 düymlük təkər diskləri yalnız düz yollarda gəzintidən həzz almağa imkan verəcək. Baxmayaraq ki, bu, əhəmiyyətli bir mənfi cəhətdən daha çox zövq məsələsidir.
Mühərrikdə praktiki olaraq heç bir çatışmazlıq yoxdur. Etibarlı və davamlıdır. Bu, tez-tez mühərriklə bərabər yaşayan vaxt zənciri sürücüsü ilə təsdiqlənir.
Ümumiyyətlə, həm daxili, həm də eksteryerdə öz qiymətinə, nisbətən yüksək tikinti keyfiyyətinə və üslubuna görə Infiniti rəqibləri arasında ən yaxşı krossoverlərdən birinə çevrilib.
İndi yaralar haqqında! “Çatışmazlıqları nədir" sualına əksər avtomobil sahibləri bir səslə cavab verəcəklər - radiator və əyləc. Əyləc diskləri və yastıqları tez xarab olur və sıradan çıxır. Bir çox sürücü onları hər 10 min km-də dəyişir.
Soyutma sisteminin radiatoruna gəldikdə, onun problemi tankın qırılmasındadır. Belə bir narahatlığın qarşısını almaq üçün sistemin kirdən müntəzəm təmizlənməsi tələb olunur. Ancaq çətinlik ondadır ki, hissəyə giriş kondisionerin radiatorunu bloklayır.
Infiniti FX35-in çatışmazlıqları:
- plastik klapan qapaqları;
- Ön stabilizator dayaqları;
- CV birləşmələri və təkər rulmanları;
- Kilidlər;
- Torpedo.
P.S. Təbii ki, bu faktlar potensial alıcıları model almaqdan çəkindirmək məqsədi daşımır. Bununla belə, qərar qəbul edərkən mümkün nəticələri başa düşməlisiniz. Düzgün seçim edin və rahat gəzintidən həzz alın. Bu model haqqında əlavə edəcəyiniz bir şey varsa, şərhlərdə yazın. Yollarda uğurlar!
Qəşəng və çevik avtomobil Jaguar S-Type sürəti sevən insanları laqeyd qoymayacaq, o, sözün əsl mənasında yolda üzür. Əgər onun alınması qərarlı məsələdirsə, siz Jaguar C-tipinə xas olan zəif cəhətlərdən xəbərdar olmalısınız.
Jaguar S-Tipinin zəif nöqtələri
Jaguar S-Tipinin zəif tərəfləri
avtomatik transmissiya;
benzin nasosu;
klapan vaxtını dəyişdirmək üçün muftalar;
köçürmə qutusu;
səsboğucu;
sükan çarxı;
radiator;
işıqlar.
1. Bu avtomobilin avtomatik transmissiyası xüsusi diqqət tələb edir, xüsusən 1999-2003-cü illərdə avtomobil alsanız, lakin 2003-2008-ci illərin restaylinq edilmiş modeli də sürprizlər gətirə bilər: sürüşmə, vibrasiya, ötürmədə zərbələr, keçid zamanı əyilmələr və ya itkilər. ötürülməsi. Çox vaxt sürüşmə problemləri, xüsusilə Jaguar S-Tipinin möhkəm yürüşü ilə ikincidən birinci ötürməyə keçərkən baş verir. Test sürücüsü avtomatik transmissiya ilə bağlı problemləri başa düşməyə kömək edəcəkdir. Yaşla bu avtomobillərin ən zəif nöqtəsi ümumiyyətlə avtomatik transmissiyadır.
Benzin nasosu
2. Çox vaxt onun komponentləri və ya nasosun səthi arasındakı contalar benzin nasosunda köhnəlir. Diaqnostika olmadan, bu, yalnız ciddi aşınma olduqda, yanacaq mühərrikə axmağı dayandırdıqda və avtomobil hərəkət etmədikdə və ya sınaq sürüşü zamanı təchizatında fasilələr olduqda aşkar edilə bilər.
Mühərrik
3. Mühərrik heç bir şikayətə səbəb olmur, bu, klapan vaxtını dəyişdirmək üçün debriyajlar haqqında deyilə bilməz. Debriyajın nasazlığı mühərrik işləyərkən aşkar edilə bilər. Əməliyyat zamanı çatlama eşidilirsə, debriyajı dəyişdirmək daha yaxşıdır. Bu isə ya satıcı ilə danışıq aparmaq və faktı təsdiqləmək üçün avtomobil xidmətinə getmək, ya da satıcı tərəfindən könüllü olaraq qiyməti endirmək deməkdir.
Razdatka
4. Transfer qutusunda rulmanlar və diferensial dişlilər ən çox uğursuz olur. Vibrasiya, ulama, sürücülük səs-küyü sizə rulmanlarla bağlı problemlər barədə məlumat verəcəkdir. Maşını işə salarkən və ya dayanarkən tıqqıltı, cingilti eşidilirsə, diferensial ötürücüləri dəyişdirmək lazımdır. Yağ möhürlərinin aşınması da mümkündür, yağ sızmasının baş verdiyi korpusun möhürlənməsinin pozulması. Bunu maşının altında yağ gölməçələri olanda görə bilərsiniz.
Səsboğucu
5. Jaguar S-Tipinin başqa bir yaşa bağlı xəstəliyi və buna çürümə deyilir. Oluklu aşınma da mümkündür. Bu zaman salonda işlənmiş qazların qoxusu yaranır və kapotun altında kəskin fit səsi yaranır.
sükan çarxı
6. Ağır istifadə zamanı sükan çarxının hissələri köhnəlir, çirklənir və qurğunun sıradan çıxmasına səbəb olur. Hərəkət zamanı sükan çarxı döyülürsə, çırpılırsa, sükan çarxının fırlanmasında çətinliklər yaranırsa və ya yağın sızdığını görsəniz, bu qurğu sıradan çıxıb. Ancaq bəzi hallarda, yalnız dəmir yolu tənzimləmək və ya sıxmaq lazımdır. Tam diaqnoz yalnız bir xidmət mərkəzində edilə bilər.
Radiator
7. Alarkən radiatora, daha doğrusu antifriz ləkələrinə də fikir vermək lazımdır. Çatlayan radiator çənləri bu avtomobilin zəif nöqtələrindən biridir.
Optika
8. Jaguar-ın digər ağrılı məqamı faralardır. Adətən yuxarı tənzimləyici düzəldici qırılır və dəstəyini itirən reflektor aşağı baxmağa başlayır. Bunu faralara baxaraq görə bilərsiniz.
Bahalı texniki xidmət Jaguar S-Type
Bu gözəl avtomobil rahatlığı sevən insanlar üçündür. Onun fəaliyyəti əsasən sahibinin qayğısından asılıdır. Onun üçün orijinal hissələri həmişə tapmaq olmur və onlar bahadır. Ona görə də hissələri köhnələn kimi satılır.
Nəticə.
Yuxarıda göstərilənlərin hamısından belə bir nəticəyə gəlmək lazımdır ki, bu avtomobili alarkən, kuzovun rəngləmə vəziyyətindən başlayaraq mühərrik və sürət qutusunun işləməsinə qədər diqqətlə yoxlanılmalıdır. Bunu etmək üçün minmək lazım olacaq. Avtomobilin əsas hissələrinin necə işlədiyini dinləyin və hiss edin. Ancaq unutmayın ki, bir avtomobilin qiymətini mümkün qədər aşağı salmaq üçün hələ də nüfuzlu bir avtomobil xidmətinə getmək daha yaxşıdır. Əks halda, satın alındıqdan sonra gizli qüsurlar üzə çıxacaq (onlardan qaçış yoxdur - bu, hər hansı bir avtomobildədir). Avtomobilə qulluq etmək baha olduğundan, kifayət qədər qəpiyə başa gələcək.
Çin istehsalı olan avtomobillər hər gün başqalarını heyrətləndirməkdən əl çəkmir. Onlar yüksək texnologiyalı, cəlbedici və ən əsası münasibdir. 2022-ci ilin əvvəlində Orta Krallığın avtomobil bazarında daha bir əlamətdar hadisə baş verdi. Changan öz istifadəçilərini UNI-T adlı yeni krossoverlə tanış etdi və o, dərhal ümumi maraq, tənqid və heyranlıq obyektinə çevrildi. Avtomobil Mazda CX-5, Hyundai Tuscon, Kia Sportage və Volkswagen Tiguan ilə rəqabətə adekvat şəkildə qoşuldu.
Lehte ve eksiklikleri
Hər hansı bir texnologiya kimi, yeni avtomobilin də üstünlükləri və mənfi cəhətləri var. Changan UNI-T bu qaydadan istisna deyildi.
Bu maşının görünüşü mübahisəsiz bir artı hesab edilə bilər. İstehsalçı krossoverə başqalarının gözünü cəlb edən və diqqəti özünə cəlb edən parlaq və ultra müasir görünüş verdi. Bu modelin istehsal qabiliyyətini də qeyd etmək lazımdır. Çin mühəndisləri çox çalışdılar və həqiqətən yüksək texnologiyalı avtomobil yaratdılar. Maraqlıdır ki, onların dəstindəki birbaşa rəqiblərin o qədər də çox variantı yoxdur və UNI-T-nin qiyməti Avropa avtomobillərinə nisbətən nəzərəçarpacaq dərəcədə aşağıdır.
Təəssüf ki, çatışmazlıqların qarşısını almaq mümkün olmadı. Sahiblərin rəylərini rəhbər tutaraq, təsirsiz dinamikanı qeyd edə bilərik. Bu, avtomobilin yeddi pilləli robot sürət qutusu ilə birləşdirilmiş atmosfer bir yarım litrlik mühərriklə təchiz edilməsi ilə bağlıdır. Buna görə də, idman görünüşü bir az aldadıcıdır və altında sakit və ölçülü bir avtomobil gizlədir.
Görünüş - xarici
Changan UNI-T-nin xarici görünüşü xüsusidir. Mühəndislər Lexus dizayn həllərini daha da təkmilləşdirmək və öz dəyişikliklərini etmək üçün əsas götürdülər. Avtomobilin ön hissəsi xüsusilə ifadəli oldu. Nəhəng radiator barmaqlığı onun bütün yerini tutur və öz formaları ilə hərəkət edən işıqlar xəttinə rəvan daxil olan böyük örtüklərlə məhdudlaşır. Baş optikası bamperdə ortadan bir az aşağıda yerləşir. UNI-T-nin yan hissəsi, bütün avtomobil kimi, sürətli xətləri ilə seçilir. Təkər tağları zərif plastik bəzəklərlə təchiz edilmişdir. Dar LED faralar arxa hissədə yerləşir, arxa bamperdə isə dekorativ elementlər və dörd buraxılış sisteminin deflektoru var.
Salon - interyer
Changan UNI-T-nin interyeri Çin avtomobil sənayesinin digər nümayəndələrindən heç də fərqlənmir. Burada onlar istehsal qabiliyyəti və dəbdəbənin birləşməsini tapdılar. Daxili bəzəkdə olduqca yaxşı materiallardan istifadə edilmişdir: yumşaq plastik, süni dəri. Ön panel iki böyük monitorla fərqlənir, onlardan biri idarəetmə paneli, ikincisi isə avtomobilin çoxfunksiyalı sisteminə cavabdehdir. Burada fiziki açarların minimum sayını qeyd edə bilərsiniz. Bütün maşın idarəetmələri sensor ekrana keçməyə çalışıb. Mərkəzi tunel orijinal görünür. Birincisi, o, elə bir yerdə yerləşir ki, nə sürücü. Heç bir sərnişin saxlama bölmələrindən və ya hər hansı açardan istifadə etmək üçün əlini aşağı salmaq məcburiyyətində qalmayacaq. Hər şey rahatlıqla parmaklarınızın ucunda yerləşir. Avtomobilin multimedia, naviqasiya və ümumi sistemi tunelin üstündəki kiçik rəf formasında hazırlanmış xüsusi idarəetmə panelindən idarə olunur. Ötürücülərin dəyişdirilməsi tuneldə yerləşən xüsusi bir rulondan istifadə etməklə həyata keçirilir. Oturacaqlar avtomobilin üslubuna uyğun formalaşdırılıb və idman vedrələrinə bənzəyir, sürücü və sərnişinlər üçün çoxsaylı dəstək nöqtələri təmin edir. Changan UNI-T interyerinin unikal xüsusiyyəti də var. Bu, hava kanallarının deflektorlarının, daxili xətlərin rənglənməsindən və qapı kartlarının və oturacaqların tikilməsindən ibarətdir. Rəng hər bir müştəri üçün fərdi olaraq seçilir. Təkər bazası beş böyük sərnişinin avtomobilə rahat oturmasına imkan verir.
Təhlükəsizlik
Bu unikal modeli yaratarkən təhlükəsizlik məsələsi də yan keçmədi. O, yaxşı nəticələr göstərərək EuroNCAP testindən keçdi. Bu sistemdə avtomobillər dörd istiqamətdə sınaqdan keçirilir. Birincisi, sürücünün və böyük sərnişinlərin təhlükəsizliyinin qiymətləndirilməsini əhatə edir. Burada UNI-T 90% toplayıb. Avtomobili uşaq təhlükəsizliyi üçün sınaqdan keçirərkən onlar 84% bal toplayıblar. Piyadaların, velosipedçilərin və digər hərəkət iştirakçılarının mühafizəsinin yoxlanılması zamanı avtomobil 80%, təhlükəsizlik sistemləri ilə təchizat üzrə isə 74% bal toplayıb. Ümumilikdə Changan UNI-T beş ulduz aldı.
Spesifikasiyalar
Krossover hazırda yalnız daxili bazarda satılır. Orada müştərilərə gücü 180 at gücünə çatan və 300 N*m fırlanma anı hasil edən bir yarım litrlik turbomühərrik təklif olunur. Yeddi pilləli robotlaşdırılmış sürət qutusu bu göstəricilərə nail olmağa kömək edir.
SUV-nin ümumi ölçülərini öz sinfi üçün standart olaraq buraxmaq qərara alındı. Maşının uzunluğu 4515 mm, eni 1870 mm və hündürlüyü 1565 mm-dir. 180 mm yol avtomobili "şəhər" yolsuzluq şəraitində özünüzü inamlı hiss etməyə imkan verir.
Kifayət qədər geniş daxili ilə baqaj bölməsinin həcmi təxminən 500 litr idi ki, bu da bu sinif üçün yaxşı göstəricidir.
Çin yeniliyinin yanacaq sərfiyyatı birləşmiş dövrədə yüz kilometrə 6,3 litr təşkil edirdi və 0-dan 100 kilometr/saata sürətlənmə cəmi 8 saniyə çəkir, maksimal sürət isə saatda 205 kilometr civarında məhdudlaşdırılıb. Daxili yanma mühərrikinin işləməsi üçün istehsalçı doxsan ikidən aşağı olmayan benzin istifadə etməyi tövsiyə edir və dizaynı Avro 6 standartına uyğundur.
Seçimlər və qiymətlər Changan UNI-T
Çində bütün konfiqurasiyaların rəsmi qiymətləri 116.000 - 150.000 yuan və ya 1.330.000 - 1.720.000 rubl arasında dəyişir.
Çin bazarında yeni maşının dörd konfiqurasiyası var:
mükəmməllik
Soylu
Flaqman
İdman flaqmanı
Maraqlıdır ki, modifikasiyalardakı fərq yalnız texnoloji dəstəkdədir, güc blokları isə dəyişməz qalır.
Əsas Mükəmməllik modifikasiyası 1,313,000 rubl qiymətindən başlayır və LED faralar, lyuk, tam güc aksesuarları, 12,3 düymlük displey idarə paneli, düyməni işə salma mühərriki və 10,5 düymlük multimedia displeyi ilə təchiz edilmişdir. Mühəndislər həmçinin UNI-T-də 6 dinamikli akustik sistem, parkinq sensorları və kondisionerlə təchiz olunmuş arxa görüntü kamerası quraşdırıblar. Bu konfiqurasiyada daxili bəzək birləşdirilmişdir. Standart paketdə sabitliyə nəzarət sistemi, bloklanma əleyhinə əyləc sistemi, həmçinin EBD, BAS, HAC təhlükəsizlik üçün məsuliyyət daşıyır.
Noble versiyasında avtomobil 1.403.000 rubla başa gələcək. Başlanğıc seçimlərinə əlavə olaraq, ona hərtərəfli kameralar, ön parkinq sensorları, iki zonalı iqlim nəzarəti və quraşdırılmış DVR əlavə edildi.
Flaqman ən yüksək səviyyəli paket hesab olunur. Avtomobildə 20 düymlük yüngül lehimli disklər quraşdırıldığı üçün o, əvvəlkilərdən nəzərəçarpacaq dərəcədə fərqlənir, hətta kənardan. Bundan əlavə, UNI-T-də sürücü və sərnişinlərin təhlükəsizliyinə və rahatlığına cavabdeh olan böyük köməkçilər dəsti var. Kor Nöqtə Monitoru zolaqların dəyişdirilməsinə kömək edir, Smart Parking Assist isə hətta təcrübəsiz sürücülər üçün də bunu asanlaşdırır. Ön oturacaqlar masaj funksiyası ilə təchiz olunub ki, bu da sürücüyə uzun məsafələrə səyahət edərkən rahatlamağa mükəmməl kömək edir. Onlar həmçinin elektrik sürücüsü quraşdırıblar. Arxa qapı indi kontaktsız sistem vasitəsilə açıla bilər. Bu xüsusiyyət mağazadan əlində bir dəstə çanta ilə çıxarkən faydalı olur.