Ön şüşədə çat varsa nə etməli. Təmir variantları

Çat, çip və hörümçək torları - ön şüşəyə deyən hansı ziyanı təmir etmək olar və bunu necə etmək olar?

Ağac budaqları, xırda daşlar, çınqıllar, qonşu maşınlardan gələn "sürprizlər" və hətta köhnəlmiş silecek bıçaqları da ön şüşədə kiçik bir çipin yaranmasına səbəb ola bilər. Sonuncu, yanlış hərəkətlərlə, tez bir şəkildə çatlamağa çevrilə bilər və bu, öz növbəsində, bütün ön şüşə üzərində kiçik bir tor kimi yayıla bilər. Sonra avtomobilin işləməsi qeyri-mümkün olacaq və siz şüşəni tamamilə dəyişdirməli olacaqsınız. Buna görə də, aşkar edildikdən dərhal sonra ön şüşədəki bir çipi aradan qaldırmaq daha yaxşıdır.

Çip aşkar edilərsə nə etməli
Çip aşkar edildikdə hər bir sürücünün bilməli olduğu ən vacib şey onun hər iki tərəfdən möhürlənməsidir. Əlbətdə ki, əlinizdə olan yapışan gips və ya yapışan lent çatın uzun müddət yayılmasının qarşısını almayacaq, ancaq təmir və ya avtomobil xidmətinə gedənə qədər qırılan hissəni kirdən xilas edəcəkdir.
Maşın bu halda sürərkən, sürət zərbələrini və çuxurları mümkün qədər yavaş keçərək hamar hərəkət etmək daha yaxşıdır.

Xidmətdə ön şüşə necə təmir olunur?
İlk növbədə avtoservis mütəxəssisləri xüsusi avadanlıqla kir və toz çıxararaq çiplənmiş səthi təmizləyəcəklər. Sonra çipin ətrafındakı boşluğu və ətrafındakı kiçik çatları diqqətlə qazmaq üçün qüsurun yerini qurudacaq və yağdan təmizləyəcəklər.
Xüsusi avadanlıq çipdən havanı çıxaracaq, daha sonra orada bir körpü, bir injektor qoyulur və qazılmış səth polimerlə doldurulur və ultrabənövşəyi lampa ilə qurudulur. Sonra ora cilalanacaq.

Bir çipi özünüz necə düzəldə bilərsiniz?
Çiplənmiş ön şüşəni yalnız xüsusi bir dəstin köməyi ilə özünüz təmir edə bilərsiniz, lakin hər hansı bir yanlış hərəkətlə vəziyyət ağırlaşa bilər. Bundan əlavə, yalnız çat olmayan kiçik bir çip varsa, onu özünüz reanimasiya edə bilərsiniz.
Ön şüşə qüsurlarını aradan qaldırmaq üçün dəstlər müxtəlif qiymətlərlə təklif olunur, lakin pula qənaət etməmək və yaxşı bir dəst almaq daha məsləhətlidir.

Belə bir dəstdə bir cihaz və xüsusi bir plenka daxil olmalıdır, onun köməyi ilə polimer doldurulur. Materialı birbaşa günəş işığında quruta bilərsiniz və təmirdən sonra yeri ayrıca satılan xüsusi bir cilalama ilə düzəldə bilərsiniz. Çox güman ki, belə bir təmir, çatı yayılmaqdan xilas etsə də, sürücü və sərnişinlərin nəzərinə çarpacaq.

Ön şüşəni təmir etmək nə vaxt mənasızdır?

Ön şüşədəki çip şüşənin içinən keçib iki tərəfdəndə görsənirsə, bu halda heç bir polimer kömək etməyəcək, çünki bu vəziyyətdə şüşənin təzyiqi və gərginliyi pozulur.
Hər halda, söhbət səthdən deyil, daxili zədələrdən gedirsə, şüşəni yenisi ilə dəyişdirmək daha yaxşıdır. Çatlama kənara çox yaxın və ya çox uzun (70 sm-dən çox)
olarsa, ön şüşəni yenidən canlandırmaq mümkün olmayacaq. Çünki çat böyüməyə davam edəcək və təmir şüşənin dəyişdirilməsinə bərabər olan yüksək xərclər tələb edəcəkdir. Ustalar həmçinin hörümçək toru şəklində çoxlu çatları olan və diametri 5 sm-dən çox olan çipli şüşələri təmir etməkdən də çəkindirəcəklər, çünki bu mənasızdır. Bəzən sürücülər cüzi ziyan olsa belə, ön şüşəni dəyişdirməyi seçirlər. Bu, qüsurların təmirində istifadə olunan polimerlərin hələ də şüşənin özü qədər şəffaf olmaması ilə bağlıdır. Bəzi sürücülər bunu qəbul edə bilmir və təmir əvəzinə yeni şüşə seçirlər.

Starterdə yaranan problemlər

Mühərriki işə salan əsəs sistem starterdir.

Piyada təhlükəsizliyi yüksək olan 5 avtomobil

Mazda CX-3

cx_3.jpg

Mazda'nın krossover modeli CX-3 yeni Opel Astra və Audi TT kimi rəqiblərindən fərqli olaraq 84 faiz piyada qorunmasını təklif edir. Ümumi meyarlardan cəmi 4 ulduz alan avtomobildə sürücünün təhlükəsizliyi 85 faizdir.

Volvo V40

 v_40.jpg

Avtomobillərdə təhlükəsizlikdən danışdıqda, ağıla gələn ilk markalardan biri olan Volvonun kompakt modeli V40, piyada təhlükəsizliyini 88 faiz təmin edir. EuroNCAP məlumatlarına görə, ümumilikdə 5 ulduz alan avtomobil, sərnişin təhlükəsizliyində də 98 faiz qorunmanı təmin edir.

Infiniti Q30

 q30.jpg

İnfiniti Q30, BMW Z4 ilə eyni dərəcədə piyada qorunması təklif edir, lakin bu, yüzdə 91 nisbətində, ayaq qorunması baxımından Z4-dən 0,2 faiz aşağıdadır. Ümumi meyarların qiymətləndirilsinə görə cəmi 5 ulduz alan avtomobil, 84 faiz sürücünün qorunmasını təmin edir.

BMW Z4

 z4.jpg

BMW'nin roadster modeli Z4, piyadaların qorunmasında 91 faiz təhlükəsizlik təmin edir. Ümumi meyarları nəzərə alaraq, 3 ulduz alan avtomobil sürücünün təhlükəsizliyində 69 faiz qorunma təklif edir.

Mazda MX-5

 mx_5.jpg

Mazda MX-5 modeli EuroNCAP’da testlərdə piyada təhlükəsizliyi üçün 93 faiz qorunma təklif edir. Sürücülərin təhlükəsizliyi ilə bağlı 84 faiz qorunma təmin edən avtomobil ümumi meyarlara görə 4 ulduz almışdır.

Qəza testləri və təhlükəsizlik

Bu gün Euro NCAP qəza testlərinə çox güvənirik. Yeni bir maşın alanda dərhal Euro NCAP-dan neçə ulduz qazandığına baxırıq.

Filtrlər səhv quraşdırılsa nə olar?

Avtomobilin modelindən və yanacağın növündən asılı olaraq müxtəlif texnologiyalardan istifadə olunur. Demək olar ki, hər biri üçün ümumi olan bu texnologiyalardan biri filtrlərdir. Yanacaq filtrləri, hava filtrləri kimi bir neçə filtrdən istifadə olunur və bu filtrlərin düzgün istifadəsi çox vacibdir.

Bəs filtrlər səhv quraşdırılıbsa və ya tıxanıbsa nə baş verəcək?

Bəhs edəcəyimiz ilk hissə Hava Filtri hissəsi olacaq. Mühərrikin bir növ nəfəs almasına imkan verən filtr kimi göstərə biləcəyimiz hava filtri ən vacib hissələrdən biridir. Bu filtrin yanlış quraşdırılması mühərrikin hava almamasına səbəb ola bilər. Hava filtri səhv quraşdırılıbsa, mühərrik düzgün hava ala bilməyəcəyi üçün yanacaq sərfiyyatı xeyli artacaq. Əlavə edək ki, yanacaq istehlakının artması ilə yanaşı, avtomobilin çəkməsi də zəifləyəcək. Əgər filtr tozla tutularsa, qidalanma sisteminə az hava daxil olacaq və avtomobil “boğulmağa” başlayacaq. Bu da avtomobilin çətin hərəkət etməsinə səbəb olacaq. Ümumi olaraq, maşının perfornansının aşağı düşməsinə səbəb olacaq.

Hava filtrlərinin növləri:

  • I sinif. Buraya 100% filtrasiyanı təmin edən yüksək keyfiyyətli məhsullar daxildir. Onlar idman avtomobillərində, inkişaf etmiş modellərdə istifadə olunur.
  • II sinif. Bu filtrlər səthində 1 mikrondan böyük zibil saxlayır.
  • III sinif. Toz hissəciklərinin ölçüsü 10 mikronu keçər.

Başqa bir suala gələk. Yağ filtri səhv quraşdırılıbsa və ya tutulubsa nə olur? Hava filtrindən başqa, yağ filtrinin bir az daha vacib olduğunu söyləmək lazımdır. Avtomobilin yağdan təmizlənməsi üçün ən vacib hissələrdən biri hesab olunan yağ filtrinin səhv qurulması ciddi problemlərə səbəb ola bilər.

Burada ilk problem performans problemləri olacaq. Avtomobilin zəif çəkməsi problemi ortaya çıxır. Ancaq bu şəkildə istifadə edilərsə mühərrik yatağında problem baş verə bilər. Nəticə olaraq mühərrikin partlaması və ya kilidlənməsi kimi problemlərlə üzləşə bilərsiniz. Motor blokuna da mənfi təsir edir.  Bu vəziyyətdə xərcləriniz də çox olacaq. Xüsusilə, motoru dəyişdirmək kimi bir vəziyyət varsa, çox ciddi bir xərclə qarşılaşırsınız, bu halda ustalardan dəstək almaq lazım ola bilər. Mühərrikdə daimi problem yarada biləcək yağ filtrləri avtomobil üçün uyğun və düzgün olmalıdır. Əks təqdirdə dediyimiz kimi çox ciddi xərclərlə üzləşə bilərsiniz. Buna görə də filtrə daim nəzarət etmək, ehtiyac olduqda dəyişdirmək lazımdır.

Dizel filtr səhv quraşdırılıbsa və ya tutulubsa nə olacaq?

gvhb.jpg

Benzinli nəqliyyat vasitələrində yanacaq filtri olaraq da adlandırılan filtrin dizel avtomobilləri üçün çox vacib olduğunu söyləmək lazımdır. Yanacaq filtri avtomobildə ən başlıcası mühərrikin uzun müddət işləməsini təmin edir. Məqsəd yanacağı bərk hissəciklər, toz, parafinlər və s.-dən təmizləməkdir. Parafin bir dizel mühərrikində kristallaşır. Dizel avtomobillərdə yanacaqda toplana bilən qalığın süzülməsi lazımdır. Xüsusilə, avtomobiliniz dizellə çalışdıqda filtrlərə daha çox diqqət yetirməlisiniz. Belə hallarda, o cümlədən, filtr tamamilə yararsız hala düşdükdə avtomobilin işə düşməməsi problemi yarana bilər. Həmçinin yanlış quraşdırılma avtomobilin yanacaq sərfiyyatını da xeyli artıracaq. Avtomobilin gücünü də azalada bilər. Bu problemlərlə üzləşməmək üçün filtri yoxlamaq və lazım olduqda dəyişdirmək lazımdır.

Ən təhlükəsiz avtomobillər

Məlumdur ki, Euro NCAP avtomobillərin təhülkəsizliyini müəyyənləşdirən, qəza testləri aparan bir kompaniyadır.

Böyük ölçülü təkərlər avtomobilə ziyandırmı?

İdarəetmə müasir avtomobillərdə elektronlaşdırılmışdır. Avtomobilə böyük ölçülü şinlər vurmaq onun bütün hissələrinə təsir edir.

Avtomobilinizi viruslardan qoruyun

Avtomobilin təmizliyi məsələsi insan sağlamlığından irəli gəlir. Bu məsələyə ciddi yanaşmaq lazımdır.

Abunə ol