Bir çox avtomobil əla mühərrik gücü və dəbdəbəli interyerinə görə Gran Turismo kimi təsnif edilir. Ancaq əsl GT xüsusi bir şeydir. Bunlar, çoxlarının əldə edə bilməyəcəyi sürətlər üçün nəzərdə tutulmuş, eləcə də inanılmaz rahatlıq təmin edən maşınlardır. İndi sizə deyim: yeni Aston Martin DBS Superleggera bütün zamanların ən yaxşı GT-sidir.
Aston Martin DBS Superleggera-nın korpusu təkcə seksual və eleqant olmaq üçün deyil, həm də 5,2 litrlik V12-ni kapotun altında mümkün qədər aşağı saxlamaq üçün nəzərdə tutulub. 51:49 nisbətində baltalar üzrə optimal çəki paylanmasına nail olmaq üçün brendin baş dizayneri Marek Reichman hətta üfüqi barmaqlıqlı klassik DB11 yalançı radiator barmaqlığından imtina edərək hüceyrə quruluşuna malik şəbəkənin xeyrinə qərar verdi. O, həmçinin mühərrikin daha yaxşı nəfəs almasına imkan verdi və yeni daha böyük splitter daha çox aerodinamik yük yaratmaq üçün hava axınını daha effektiv idarə edə bildi.
Ancaq külək tunelində sərf olunan çoxlu saatlar, nəticə gözə xoş gəlmirsə, vaxt itkisi ola bilər. Bununla belə, əminliklə deyə bilərəm: DBS Superleggera 2000 Vantage-dən bəri ən gözəl Aston Martindir. O, DB11 formalarını daha əzələli və aqressiv etdi. Və gecələr küçə lampasının işığı kəpənəklər kimi yoldan keçənlərin diqqətini çəkir. Rənglənmiş arxa fənərlər, nəhəng karbon lifli diffuzor və dörd böyük qazma borusu DBS Superleggera-nın yırtıcı görünüşünü tamamlayır. Bu ansamblda yersiz görünən yeganə şey bədəndəki “DBS” yazısıdır. Bəli, mən pedantikəm və Superleggera DBS ad lövhələrini sevmirəm.
Xoşbəxtlikdən, sürücüyə görünən yeganə loqo Superleggeradır. Ancaq tez-tez heyran olma ehtimalınız yoxdur, çünki gözəl və yaxşı hazırlanmış interyerdə görmək üçün bir şey var. Bunlar, məsələn, oturacaqlarda, qapı panellərində və qoltuqlarda şıltaq altıbucaqlı tikiş naxışı olan dəbdəbəli dəri üzlüklərdir. Yeri gəlmişkən, Superleggerada oturacaqlar inanılmaz dərəcədə rahatdır və bir neçə yüz kilometrlik yol məni heç də yormadı. Məncə, kabinənin yeganə çatışmazlığı oturacaq yerlərinin çox hündür olması, arxadakı sürücülərin isə o qədər də rahat olmamasıdır. Amma Mercedes-dən götürülmüş əla multimedia yaxşıdır. Ən son Astons-dakı sistemlərdən daha asan və daha zövqlü idarə etmək.
DBS Superleggera bütün zamanların ən yaxşı GT-sidir. Lakin Aston Martin adının uzun onilliklər ərzində Gran Turismo konsepti ilə bağlı olduğunu nəzərə alsaq, bu o qədər də təəccüblü deyil. Keçmişdə Gaydon avtomobilləri Porsche, Ferrari və Bentley ilə bərabər şərtlərdə rəqabət apara bilməsələr də, 700-dən çox “at”a malik V12 biturbo mühərrikli yeni DBS Superleggera tamam başqa məsələdir. Alman avtobanında sınaq sürüşü zamanı məlum oldu ki, bu, çox idarəedici avtomobildir. Kifayət qədər sıx trafikə baxmayaraq, demək olar ki, bütün yolu təxminən 210 km/saat sürətlə sürdük. Əgər maksimuma çatmaq qərarına gəlsələr, o zaman sürətölçən iynəsi 340 km/saata çatacaq. 900 Nm-lik dəhşətli fırlanma anı sayəsində arxa oxu yüklədikdən sonra DBS Superleggera sıfırdan 100 km/saata cəmi 3,4 saniyəyə sürətlənir.
Aston Martin DBS Superleggera-nın qiymətləri təxminən 270.000 avrodan başlayır. İsteğe bağlı Ağ Daş boyası, karbon lifli kuzov, iki rəngli dəri salon, Bang & Olufsen səs sistemi və havalandırılan oturacaqlarla sınaq avtomobilimiz əlbəttə ki, baha başa gələcək. Dəqiq nə qədər olduğunu bilmirik, çünki Gaydon yalnız funt-sterlinqlə qiymət cədvəlini buraxdı. Amma sadə riyazi hesablamalarla biz təxminən 300.000 avro saydıq.