Mustang-ın yeni forması inqilabi deyil, təkamül xarakteri ilə daha yaxşı təsvir edilmişdir. Bu, 1960-cı illərin orijinal görünüşünə hörmət edən daha kəskin xətlər və yeni üst barmaqlıq dizaynı ilə daha kəsikli görünüşdür. Uzun kapot profili dəyişməz qalsa da, daha qısa arxa asqı sayəsində ümumi iz daha səliqəli görünür. Nəticə daha çox sport car görünüş almasıdır.
Daha aqressiv eksteryerə əlavə olaraq, Ford döyüş təyyarələrindən ilham alan sürücüyə yönəlmiş yeni tərtibatla interyerdə əhəmiyyətli dəyişikliklər edir.
Video oyunları yaratmaq üçün istifadə edilən eyni proqram təminatından istifadə edərək, 12,4 düymlük rəqəmsal alətlər klasteri seçilmiş sürücülük rejimindən asılı olaraq müxtəlif animasiya dizaynlarını və şəkillərini göstərə bilər. Çox sayda seçim var, o cümlədən minimum məlumat miqdarını göstərən səssiz rejim.
Sürücünün qarşısındakı ekran, Ford Sync4 interfeysini ehtiva edən sürücü bucağına yönəlmiş mərkəzi 13,2 düymlük sensor ekranla tamamlanır. Demək olar ki, bütün funksiyalar sensor menyu vasitəsilə idarə olunur.
Ford daxili dizayn meneceri Rikardo Qarsiya, “Biz müştərilərin nə istədiklərini bilirdik və indiyə qədər ən rəqəmsal Mustang-ı dizayn etdik, eyni zamanda sürücüyə əsaslanan kabin saxladıq” dedi. “
Mustang-da mövcud olan digər xüsusiyyətlərə təkmilləşdirilmiş Bang & Olufsen audio sistemi, simsiz mobil telefonun doldurulması və kabin ətrafında naqillər çəkmədən trek kameralarından istifadə etməyə imkan verən yuxarıya quraşdırılmış USB portları daxildir.
Ford hələ yekun texniki xüsusiyyətləri açıqlamayıb, lakin təklif edilən iki mühərrikin turbomühərrikli 2,3 litrlik 4 silindrli EcoBoost və atmosferik 5,0 litrlik Coyote V8 olacağını bildirib.
İki yeni xüsusiyyətə V8 mühərrikini açar ilə uzaqdan idarə etmək imkanı daxildir və yeni elektron sürüşmə əyləci.
Ford Mustang şirkətin 2024-cü ildə Miçiqan ştatının Flat Rock şəhərindəki montaj zavodunda istehsal olunacaq və 2023-cü ilin yayında satışa çıxarılacağı gözlənilir.