Nə seçmək lazımdır - krossover və ya sedan?

Sedan şəhər avtomobilinin klassik versiyasıdır. Burada bizə tanış beş yerlik avtomobil var, baqajı salon

dan ayrılıb. Ümumiləşdirilmiş statistikaya baxsanız, yollarda krossoverlərdən nəzərəçarpacaq dərəcədə çox sedan var. Tanınmış istehsalçılar klassik avtomobil tipinə də diqqət yetirirlər.

Krossoverlər (yolsuzluq avtomobilləri) SUV və stansiya vaqonu arasında keçiddir. Bu tip avtomobil həm də SUV adlanır. Nəzəri olaraq, yaxşı krossover yolsuzluqda az və ya çox keçə bilər, amma əslində parket, daha doğrusu asfalt üçün nəzərdə tutulub. Demək olar ki, hər bir məşhur markanın çeşidində bir neçə SUV seriyası var.

Krossover (avtomobil) nədir? SUV və krossoverlər
Bu sinif avtomobilin nə ilə fərqləndiyini anlamaq üçün krossoverlər haqqında sizə lazım olan bütün məlumatlar ...
Beləliklə, nəyin daha rahat olduğunu anlamağa çalışaq - bu və ya digər halda sedan və ya krossover. Hər bir maşın növü arasındakı kritik fərqləri, həmçinin onların üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini nəzərdən keçirin. Bütün bunlar gələcək avtomobilin sinfinin seçiminə təsir edəcək. Krossoverlərdən başlayaq və sedanlarla davam edək.

Baqaj bölməsinin həcmi
Sedan və krossover arasındakı əsas fərqlərdən biri genişlikdir. Bu vəziyyətdə yolsuzluq avtomobilləri açıq şəkildə qalib mövqedədir. Məsələn, 2016 Honda Accord sedanının baqaj bölməsi təxminən 500 litrdir. Honda CR-V yolsuzluq avtomobilində isə bu rəqəm demək olar ki, 600 litrdir. Arxa oturacaqları qatlasanız, 1700 litr alırıq. Eyni zamanda, "Akkord"un ölçüləri bir qədər böyükdür.

Krossover - Tərif: Jeep və ya Van?
Bu gün yollarda müxtəlif avtomobilləri görə bilərsiniz. Şəhər şəraitində çox...
krossover baqaj
Əgər baqaj bölməsinin həcmi sizin üçün kritik məqamdırsa, o zaman krossover və ya sedan arasında seçim olduqca aydındır. Burada yolsuzluq avtomobillərinin tərəfində açıq üstünlüyümüz var.

Dörd təkər sürmə
Rusiya bölgələrinin yaxşı yarısı sərt qışlar, həmçinin dondurucu yağış, dolu və qar ilə xarakterizə olunur. Sonuncu yolu əsl buz meydançasına və ya yolsuzluğa çevirir. Əlbəttə ki, yüksək keyfiyyətli və bahalı qış təkərləri günü xilas edir, lakin sedanlar üçün yalnız qismən. Tam ötürücülü olsa da, yaxşı krossoverlər bu vəziyyətdə daha yaxşı vəziyyətdədirlər.

yaxşı krossover
Bundan əlavə, tam ötürücü sistemlər, həmçinin, qar sürüşmələrini və digər qış maneələrini dəf edərkən qənaət edən yerin təmizlənməsini də nəzərdə tutur. Ölkəyə və ya kəndə qış səfərləri üçün avtomobilə ehtiyacınız varsa, o zaman krossover və ya sedan arasında seçim də göz qabağındadır.

Eniş
Yolsuzluq avtomobilinin adi avtomobillərdən başqa bir aydın üstünlüyü yüksək oturacaq mövqeyidir. Yəni, klirensin artması ilə bədənin özü və onunla birlikdə sürücü oturacağı daha yüksək oldu. Yüksək eniş sayəsində krossoverlərin görmə qabiliyyəti nəzərəçarpacaq dərəcədə artır.

Yolsuzluq avtomobilinin sürücüsü qarşısında bir neçə avtomobili görə bilər, bir şərtlə ki, onun qarşısında bir sıra sedanlar olsun. Bu, rahatlıq və sakitlik üçün xal əlavə edir.

yolsuzluq
Hansı sedanın yolsuzluq krossoverindən daha yaxşı olduğunu soruşduqda, yalnız bir cavab var: yoxdur. Adi minik avtomobilləri meşədə palçıq qazmaq və ya su basmış yollardan keçmək üçün nəzərdə tutulmayıb. Onların yolu ancaq asfaltdır.
Əgər tez-tez təbiətə çıxmağı və ya balıq tutmağı sevirsinizsə, cip almaq ən yaxşı seçimdir....
krossover baxış
Əlbəttə ki, sərnişin ralli avtomobilləri də satışda tapıla bilər, lakin onlar daha baha başa gələcək. Bundan əlavə, nə deyərlərsə, krossoverlər hələ də yolsuzluq üçün ən yaxşı həll olacaq.

trend
Bu məqam texniki baxımdan olduqca şübhəlidir, lakin hələ də sürücülərin yaxşı yarısı bunu nəzərə alır. Sedanların bazar payı yavaş-yavaş azalır və bu sahədə ekspertlər yekdilliklə bəyan edirlər ki, bunun qarşısını almaq olmaz, ona görə də tendensiyaya müqavimət göstərməyin mənası yoxdur.

sedan və krossover arasındakı fərq nədir
Bütün dünyada yolsuzluq avtomobillərində əsl bum var və istehsalçılar bundan istifadə edir, təkcə satılan avtomobillərdən gəlir əldə etmir, həm də onları texniki cəhətdən təkmilləşdirirlər. Yolsuzluq avtomobillərinin inkişafı sedanlara xələl gətirmədən sadəcə mümkün deyil. Və bir çox brendlər öz maraqlarını yolsuzluq avtomobillərinə yönəltməklə, bu sinif minik avtomobillərinə investisiyaları azaltmağa məcbur olurlar.

Üstəlik, krossoverlərin və sedanların qiyməti demək olar ki, bərabərdir. Bir neçə il əvvəl yolsuzluq avtomobillərinin qiymətləri açıq-aydın yüksək idisə, indi təkliflərin bolluğu sayəsində fərq azalmağa başlayır.

Sonra, adi sedan avtomobillərinin üstünlüklərini nəzərdən keçirin.

Yanacağa qənaət
Krossoverlərin texniki hissəsində innovativ texnologiyaların tətbiqinə baxmayaraq, onlar yanacağa qənaət baxımından sedanları qabaqlaya bilməyiblər. By 

mühərrikləri hibridləşdirməyə cəhd də uğursuz oldu. Bu baxımdan, bu günə qədər üstünlük sedanlarda qalır.

hansı sedan krossoverdən yaxşıdır
Bu an üçün krossover və sedan arasındakı kritik fərq hər iki avtomobilin aerodinamik keyfiyyətlərindədir. Birincilər daha çox külək və artan hava müqavimətinə malikdir. Buraya avtomobilin çəkisi də daxildir. Krossoverlər adi minik avtomobillərindən nəzərəçarpacaq dərəcədə ağırdır, yəni daha çox yanacaq sərf edirlər.
Yanacaqdoldurma məntəqələrindəki qiymət artımına nəzər saldıqda başa düşmək olar ki, burada üstünlük sedanların tərəfindədir. Beləliklə, şəhər reallıqlarında SUV sinifli ağır avtomobillərdən yan keçərək gözlərinizi onların istiqamətinə çevirmək daha praktikdir.

Salon
Krossoverlər yüksək oturma mövqeyinə görə yaxşı görünür, lakin avtomobil sahiblərinin sorğularına əsasən, onlar sedanların tanış interyerini daha rahat və rahat hesab edirlər. Fakt budur ki, SUV-lərin kresloları bir az fərqli bir açıda yerləşir və onlarda daha sərtlik var.

Sedanlar üçün sürücünün və sərnişinlərin enişi daha rahatdır, bu o deməkdir ki, belə bir avtomobil isinmə və digər "tüstü fasilələri" üçün dayanmadan magistral yol boyunca nəzərəçarpacaq dərəcədə daha çox məsafə qət edə bilər. Bundan əlavə, sedanlar üçün oturacaqların tənzimlənməsi variantları krossoverlərə nisbətən daha genişdir.

Platforma
SUV-lərin artan populyarlığına baxmayaraq, sahiblərinin onlardan məmnunluq səviyyəsi artmır. Möhtəşəm bir markanın növbəti yeni sedanı yüksək erqonomika, rahatlıq, etibarlılıq və digər xüsusiyyətlərə malikdirsə, təəssüf ki, SUV sinfi haqqında bunu demək olmaz.

sedan və krossover arasındakı fərq
Bir çox sahiblər tez-tez dörd təkərli avtomobillərdən şikayətlənir və keyfiyyət və etibarlılıq ilə bağlı tez-tez problemləri qeyd edirlər. Demək olar ki, bütün müasir yolsuzluq avtomobilləri sərnişin platforması əsasında hazırlanmışdır. Belə görünür ki, gecikmələr olmamalıdır. Amma əslində problemlər var.
Bəziləri, belə demək mümkünsə, qazanc əldə etmək üçün çox səmərəli olmayan istehsalçılar sadəcə sedan platformasını götürür və aerodinamika və digər texniki nüansları nəzərə almadan bədəni artırırlar. Təbii ki, belə yanaşmalarla kəmər işə düşəndən sonra yanlış hesablamalar, çatışmazlıqlar ortaya çıxır.

Belə hallarda sərnişin sinfi üçün nəzərdə tutulmuş asma çox əziyyət çəkir və üzərinə SUV kuzovu asılırdı. Bu səbəbdən daha tez köhnəlir və yararsız hala düşür. Və eyni zamanda, sahibi adi platformasında adi bir sedan olduğundan daha tez-tez bahalı təmirə getməyə məcbur olur.

Bəli, hörmətli brendlər özlərinə belə səhvlərə yol vermirlər, lakin burada düzülüşün dəyəri açıq-aydın daha yüksəkdir. Parlaq bir nümunə, "Cross" və XRAY seriyalı yerli AvtoVAZ-dan olan "Lada"mız ola bilər. Bəli, qarşımızda tipik bir yolsuzluq avtomobili var: nəhəng kuzov, salonu olan geniş baqaj və yaxşı yolsuzluq qabiliyyəti. Amma istehsalçı nə deyirsə desin və istehsalçı bizi nəyə inandırsın, avtomobil sedanın platformasında hazırlanıb və bir sıra çatışmazlıqlar var. Gələcəkdə AvtoVAZ hər şeyi düzəltməyə və tamamlamağa söz verir, lakin buna baxmayaraq, fakt göz qabağındadır.

Belə ki, yeni krossoverlərdən fərqli olaraq, adi avtomobillər daha etibarlı və zamanla sınaqdan keçirilmişdir. Yüz ilə yaxındır istifadə edilən platforma dəfələrlə təkmilləşib, təkmilləşib və hər cəhətdən təkmilləşib. Krossoverlərin onurğa sütunu haqqında nə demək olmaz. Kütləvi xarakterə baxmayaraq, sonuncular hələ inkişafın erkən mərhələsindədirlər.

Sedan alarkən əmin ola bilərsiniz ki, sizi yox, belə demək mümkünsə, əlavə sürprizlər gözləyir. Krossoverlə buna zəmanət vermək çox çətin olsa da. Bundan əlavə, SUV sinifli avtomobillərin ehtiyat hissələrinin qiyməti xeyli yüksəkdir.

Görünüş
Krossoverlər daha yaxşı yol görmə qabiliyyətinə malikdir, yəni avtomobilin qarşısında nə var. Ancaq burada digər saytlar, təəssüf ki, kor zonalardadır. Sedanlar bununla yaxşıdır. Krossoverlər sayəsində parkinq sensorları və digər qurğular SUV sinifli avtomobillərin çatışmazlıqlarını kompensasiya etmək üçün ortaya çıxdı.

Görünür, bunda səhv bir şey yoxdur. Və hələ bir şey var. Elektron köməkçiləri olmayan bir krossoverdə, avtomobillərin sıx axınında park etmək və kruiz etmək nəzərəçarpacaq dərəcədə çətindir. Və adi sedanda - bu asandır. Beləliklə, böyük bir şəhər üçün SUV almaq lazımsız ehtiyac olmadan buna dəyməz. Yaxşı, ya da onu hər cür köməkçi sistemlərlə düzgün təchiz etməyə hazır olmalısınız.

Xarici
Krossover pərəstişkarları xarici görünüşü haqqında nə desələr də, sedanlar hələ də kuzov dizaynı üçün nəzərəçarpacaq dərəcədə daha çox potensiala malikdirlər. Tanınmış brendlər hər kəsin başını döndərə bilən yüngül platformada öz istehlakçılarına belə “gözəlliklər” təklif edir.

Əlbəttə ki, müasir SUV sinifli avtomobilləri çirkin adlandırmaq olmaz, amma hamısı birtərəflidir və iki damcı su kimi bir-birinə bənzəyir. Beləliklə, sedanlar burada qalib mövqedədirlər.

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0