Audi avtomobil markasının tarixi

“Audi” - Almaniyanın avtomobil şirkətidir. “Volkswagen” qrupunun bir markasıdır.

Şirkətin mərkəzi İngolştatda (Bavariya, Almaniya) yerləşir.  Sloqanı - “Vorsprung durch Technik” ("Texnologiya ilə tərəqqi"). 2016-cı ildə istehsal həcmi 1,903,259 avtomobil təşkil edib. 2012-ci ildə Alman avtomobil mütəxəssisləri Audini ən yaxşı istifadə edilən avtomobil kimi qiymətləndirmişdi. Şirkətdə ümumi 88000-dən çox işçi çalışır.

Şirkətin keçmişi 1899-cu ilə və August Horch ilə bağlıdır. İlk "Horch" avtomobili Avqust Horx tərəfindən 1901-ci ildə hazırlanıb. Audi DKW, Horch, Audi və Wanderer markaları altında avtomobil və motosiklet istehsal edən dörd şirkətin birləşməsi nəticəsində meydana gələn Auto Union birliyininin davamçısıdır. Dəyişikliklər nəticəsində yalnız Audi markası qalmışdır. İlk Wanderer avtomobili 1913-cü ildə çıxdı, ilk öz müəssisəsi isə (Horch & Co.) 1899-da təşkil edilən və kreditorlar işdən çıxdıqdan sonra 1909-cu ildə isə Audi ortaya çıxdı. Məhz şirkətin yaradıldığı tarix də elə 1909-cu il hesab edilir.  1910-cu ildə ilk avtomobil istehsal olundu. Alman dilində mənası "Dinlə" olan "horch" sözünü latın dilində eyni mənanı verən Audi sözü ilə əvəz edən Horch, bu sözü yeni yaratdığı şirkətin adına çevirir. Sonrakı illərdə şirkət soltərəfli ilk Alman avtomobili istehsal edildi. Bundan əvvəl şirkət yalnız mühərriklərdə və dayandırma sistemlərində işləmiş, lakin daha sonra idarəetmənin rahatlığına diqqət yetirmişdir.1928-ci ildə bu marka motor istehsalçısı DKW tərəfindən satın alındı və 1931-ci ildə ön təkərli bir avtomobilin debütü olan DKW F1 yarandı. 1929-cu ildə başlayan böyük böhran Audiyə təsir etdi. Əslində, böyük bir mühərrik həcmi olan avtomobillər pulun ümumi çatışmazlığı səbəbindən artıq tələbatın olmadığını göstərir. Daha sonra Audi başı ön təkərli kompakt avtomobil hazırlamağı tapşırdı.

audi_2.jpg

Dörd avtomobilləri birləşdirmək üçün təkan Sakson Bələdiyyə Bankı - bütün bu şirkətlərin borcunu verən tərəfindən verilmişdir. O, avtomobil sənayesindəki investisiyalarından qorxdu. 29 iyun 1932-ci ildə 4 zavod - Audi, Horch, Wanderer və DKW Auto Union AG-da birləşdi. Onun simvolu dörd üzük oldu. Belə birləşmədən sonra şirkət Almaniyada ikinci avtomobil istehsalçısı oldu. Bu emblem o dövrdə Almaniyada populyar olan Olimpiya Oyunlarının embleminə bənzədilərək hazırlanmışdı. Belə ki, 1936-cı ildə həm Qış, həm də Yay Olimpiya Oyunları Almaniyada keçirilməli idi. Audi, DKW, Horch və Wanderer markaları bir-biri ilə rəqabət aparmadılar. Əslində, hər bir brendə ayrı bir bazar seqmenti verilmişdi: Audi - idman maşını, DKW - motosiklet, Horch - böyük və zəngin bəzəkli avtomobillər və Wanderer - lüksün orta hissəsi ilə məşğul olurdu. Həm də şirkət avtomobil yarışlarında iştirak edirdi. Auto Union modeli olan "Silver Arrow" dünyanın müxtəlif yarışlarında və çempionatlarında qalib gəldi. Eyni zamanda çox sayda dünya rekordları təyin edildi. 1940-cı ildə bütün vətəndaş mühərriklərinin sərbəst buraxılması məhdudlaşdırıldı, zavodlar Horch 901 personal avtomobilinin istehsalına keçdi.

audi_3.jpg

İkinci Dünya müharibəsinin sonunda bütün Sakson Avto İttifaqı zavodları müttəfiqlərin hava hücumları nəticəsində məhv edildi və rəhbərlik sovet işğalı zonasını tərk etdi. Sağ qalan bütün avadanlıq sökülüb çıxarıldı. Şirkət rəhbərliyi müharibənin bitməsindən bir qədər əvvəl Bavariya şəhərinə keçməyə nail olmuşdu. 1945-ci ilin sonunda Ingolştadt şəhərində hətta Auto Union ehtiyat hissələrinin anbarı da ortaya çıxdı. Amma tam miqyaslı çıxış hələ də uzaqda idi. Yalnız 3 sentyabr 1949-cu ildə motosiklet buraxılması bərpa edildi. Şirkət yenidən qeydiyyatdan keçdi və Auto Union GmbH ortaya çıxdı. 1950-ci ildə konsernin müharibədən sonraki ilk sərnişin avtomobili çıxdı - DKW F89 P Master Class. Ancaq ikisilindirli o qədər də məşhur ola bilmədi. 1958-ci ilin aprelində Daimler-Benz səhmdar cəmiyyəti Auto Unionun 88% səhmini satın aldı və bir il sonra tamamilə firmanı tamamilə satın aldı. Inqolştadt firması filial oldu. Lakin Volkswagen Käfer modelinin populyarlığı digər kiçik avtomobil satışları Auto Unionun maliyyə vəziyyətinə mənfi təsir göstərmişdi və 1964-cü ildə şirkət Volkswagen-in bir hissəsi oldu. 1965-ci ilin sentyabrında Audi təkrar avtomobil bazarına çıxaraq 72 at gücü olan 4 qapılı sedanını təqdim etdi. 1965-ci ildə Audi markası altında müstəqilliyini itirmiş şirkətin bütün yeni modellərini sərbəst buraxmaq qərara alındı. Volkswagen, Audinin öz avtomobillərini inkişaf etdirməsini istəmədi. Onun müəssisələrində Volkswagen Beetle modeli istehsal edəcəkdi. Lakin dizayn departamentinin rəhbəri Ludvig Kraus hər kəsdən gizli bir model hazırlamağa qərar verdi. Onlar Volfsburqda bu barədə öyrəndilər, lakin müdaxilə etmirdilər. Bu fəaliyyətin məhsulu 1968-ci ildə yaranan orta sinif Audi 100 avtomobilidir.

1970-ci illərdə Audi 1950-ci illərdə dünyanın ən böyük motosikletlerini istehsal edən şirkət olan NSU ilə birləşdi. Bu şirkət Nekarsulmda - Ştutgart yaxınlığında yerləşirdi. 1974-cü ildə əhəmiyyətli hadisə baş verdi. Dizayn bölməsinin rəhbəri Ferdinand Piex oldu. Bu dövr "Piex dövrü" adlanır. Onun rəhbərliyi dövründə şirkət olduqca yüksəkliklərə çatdı. Bu illərdə beş silindrli mühərrik (1976) gəldi.

audi_4.jpg

Keçən 30 il içərisində Audi yüksək gücə sahib bir çox model təqdim etdi. 1980-ci ildə bazara təqdim edilən məşhur "Quattro" modeli, ingilis istehsalçı Jensenin 1966-cı ildə buraxdığı FF modelindən bəri dünyada ilk dəfə çıxarılan 4x4 avtomobilidir. Bu model 5 silindrli turbo motorlu, kupe tipli bir idman avtomobili idi. Ayrıca bu modellə birlikdə Audi rallilərə qatılaraq yarışlarda 4x4 sistemini istifadə edərək ralli tarixində yeni bir cığır açdı. Audi bu irəliləyişlə texnologiyada zirvəyə çıxdı (Bu texnologiya daha sonra dünyanın dərhal bütün avtomobil şirkətləri tərəfindən istifadə edilib).  “Audi 80” modeli ilə birgə bütün modellər "Quattro" xüsusiyyətini qazandı. “Audi 80” markası 1986-cı ildə "baba avtomobili" imicinə sahib olsa da, 1991-ci ildə unudulmaz dizaynla bazara təqdim edildi. Bu model bazara bomba kimi düşdü və olduqca yaxşı satışa nail oldu. İnkişaf edən texnologiya ilə Audi dünyanın ən inkişaf etmiş mühərrikini istifadə etməyə başladı. 1995-ci ildə S4 modelində istifadə edilən 4x4 mühərriki bu dövrə damğasını vurdu.

1993-cü ildə Audi Qrupu yaradılmış, nəticədə orada Macarıstan və Braziliyalı birlikləri, Britaniya Cosworth Technology, İtalyan Automobili Lamborghini və İspan SEAT iştirak etmişdir. 1994-cü ildə də dünyanın tamamilə alüminiumdan düzəldilmiş ilk seriyalı istehsal avtomobili olan A8 modelini təqdim edən Audi, bu modeli ilə alüminium uzaq xəttlərinə çatmış oldu. 90-cı illərin ortasında yeni silsilələrini bazara sürən Audi dünyanın ən keyfiyyətli avtomobilləri arasında yerini tutdu. 2000-ci ildən etibarən yarış dünyasının ən çətin və prestijli yarışlarından olan 24 saatlıq Le Mans yarışını 4 dəfə ardıcıl qazanan Audi, 2003-cü ildə VW qrupunun başqa bir markası olan Bentley ilə ancaq tamamilə Audi heyəti altında bu müvəffəqiyyətə imza atdı.

audi_6.jpg

Hər kəs Audinin avtomobil bazarında əsas rəqiblərinin Mercedes-Benz və BMW olduğunu bilir. Hamı bunun 2006-cı ildə BMW Audini Cənubi Afrikada 2006-cı ildə "İlin maşını" müsabiqəsində qalib gəldiyi üçün təbrik etməsindən sonra olduğunu iddia edir. Amma xeyr əslində bu 80-ci illərdə, Audinin Audi 200-nin Mercedes-Benz E-Class (W124) və BMW 5-in (E28) ətrafında "səkkiz" yazmaqla çəkdiyi reklamdan sonra başladı. Bundan bir il sonra, BMW BMW 5-seriyasını (E34) nümayiş etdirərək cavab videonu yayımladı. Mercedes-Benz şirkəti Audi və BMW reklamlarını görməməyi qərara aldı və heç bir cavab vermədi. Audi ilə BMW arasındakı reklam müharibəsi bu günə qədər davam edir. Daha əvvəl Lexusda reklam müharibəsinə girmişdi.

Aşağıda müxtəlif Audi modellərinin adları göstərilmişdir:

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0