Ferrari avtomobil markasının tarixi

Əvvəlcə, bu məşhur avtomobil markasının loqosu barədə məlumat verək.

Ferrari markası Alfa Romeonun yarış maşını olaraq yaradılıb. 1923-cü ildə italyan qrafinyanın şirkətin qurucusu Enzo Ferrari’yə hədiyyə etdiyi at maskot, yeni yaradılan avtomobilin də emblemi çevrildi. Emblemdə olan sarı və qırmızı rənglər Modena şəhərini və yarışa olan sevgini təmsil edir.

Enzo Ferrari Ferrari şirkətinin təsisçisidir. O, 1898-ci ildə İtaliyada (Modena) anadan olub.

İtalyan avtomobil şirkəti “Ferrari” 1929-cu ildə “Alfa Romeo”nun yarış komandası kimi qurulsa da 1946-cı ildə avtomobil istehsalına başlamışdır. Şirkətin mərkəzi İtaliyanın Modena şəhəri yaxınlığında yerləşən Maranello qəsəbəsindədir.

Birinci Dünya müharibəsində ailəsini itirən Ferrari 18 yaşında ikən yarış aləmi ilə tanış olur. İlk dəfə 1920-ci ildə “Alfa Romeo”nun pilotlarından biri kimi çıxış etmişdi.

ferrari_2.jpg

Enzo Ferrari 1929-cu ildə “Scuderia Ferrari”ni “Alfa Romeo”nun yarış komandası kimi qurur. 1932-ci ilə kimi yarışmağa davam edən Ferrari oğlu Dino dünyaya gəldikdən sonra bu işdən uzaqlaşır və avtomobil zavodunun işlərilə məşğul olmağa başlayır. Bu vaxtlarda avtomobil mühərriklərinin gücünün artırılması, idman avtomobillərinin inkişafı, dizaynı ilə əlaqədar işlər görməyə başlayır. Qurmuş olduğu yarış komandası iştirak etdiyi bütün yarışlarda qalib gəlir. Yalnız 1935-ci ildə qalib dəyişir. Bu “Mercedes” komandası olur. “Mercedes”in yarışı qazanmasında “Castrol”un mühərrik təmizləyicisi mühüm rol oynamışdı. Sonrakı illərdə bunu nəzərə alan “Alfa Romeo” firması da “Castrol”un mallarından istifadə etməyə başlayır. Ferrari “Alfa Romeo”nun idman direktoru vəzifəsinə təyin edildi. Qısa müddətdən sonra Ferrari şirkətdən ayrılır və “Auto-Avio Costruzioni” qurur. Bu şirkət yarış avtomobilləri hissələrinin satışı ilə məşğul olmağa başlayır. Daha sonra o, Modenada avtomobil istehsalı üçün kiçik bir sex qurur. Burada yalnız özü istifadə etmək üçün avtomobil hazırlamaq istəyir. Ancaq bu dəfə İkinci Dünya müharibəsi onun işlərini yarımçıq qoyur. Belə ki, Modena bombalandığına görə, o Maranelloya köçmək məcburiyyətində qalır. İllər sonra istehsal olunan “Ferrari Modena 360” avtomobili Enzo Ferrarinin emalatxanasında qalan sadə bir dizayndan alınaraq, Pininfarina tərəfindən hazırlanmışdır.

ferrari_3.jpg

Maranelloya gəldikdən sonra burada da emalatxana quran Enzo Ferrari 1946-cı ildə “Ferrari”ni işləyib hazırlayır. Ferrari 1951-ci ildə İngiltərə “Qran-Pri”sini və “Le Mans”da 14 qələbə qazanır. 

Oğlunun ölümündən təsirlənən Enzo Ferrari “Ferrari Dino” avtomobili üzərində işləməyə başlayır. Bu zamanlarda onun xeyli maliyyə problemləri var idi (avtomobil markasını qurmaq üçün xeyli borcları var idi). 1969-cu ildə tamamən iflic vəziyyətində olan şirkət səhmlərinin yarısını “Fiat”a verdi. 1988-ci ildə isə “Fiat” şirkətin səhmlərinin 90 faizinə sahib olur.

1960-70-ci illərdə “Ferrari 512s” prototip olaraq təqdim edildi. 1971-ci ildə istehsalına başlanılan “Ferrari BB” ilə şirkət avtomobil dünyasında yenidən özünəməxsus yer tuta bildi. 1984-cü il “Ferrari” üçün çiçəklənmə ili oldu, belə ki, bütün zamanların ən gözəl dizaynına malik avtomobil kimi göstərilən “Ferrari Testarossa” bazara çıxarılan kimi çox baha qiymətə təklif olunmasına baxmayaraq, satış rekordu qazanmağı bacardı.

V6 mühərriki 70-ci illərin əvvəllərində Dino 246-da istehsal modelinə çevrildi. 1972-ci ildə şirkət fabrikanın yanında Fiorano test sxemi qurdu. Ferrari, 1971-ci ildə 361 GT / 4 Berlinetta Boxer'da 1971 Turin Motor Show'da dünyaya dünyaya gələn Berlinetta Boxer düz-12 mühərrikini və 1976-cı ildə avtomobil show salonlarını tanıtdı. Gələn il, Ferrari'nin dizayn evi Carozzeria Scaglietti di Modena rəsmi olaraq şirkətə daxil edilmişdir. Avtomobil, Ferrari standartlarına görə, bəzi modelləri minlərlə inşa edilmişdi. Ancaq 70 -lər avtomatik olaraq - hələ də V12-400i-nin tətbiqi ilə bir tək qeyd ilə başa çatdı.

1992-ci ilin payızında Parisdə 456 GT/GTA klassik yığımda, yüksək güclü arxa ötürücülü idman kupesi işıq üzü gördü. Dizayn - Pininfarina. GTA - mart 1996 (Cenevrə). ASR, müasirləşdirilmiş ban, asqı və salon (4 yer) - mart 1998, Cenevrə.

1994-cü ilin may ayında F355 meydana gəldi. Şirkətin ən ucuz və məşhur modelidir. Dizayn - Pininfarina. 1995-ci ilin yazında "Spider" peyda oldu. Berlinetta - kupe, GTS - çıxarıla bilən sərt damlı kupe, F1 - yarış avtomobili kimi transmissiyaya nəzarət. İstehsalın dayandırılması Berlinetta/Targa - 1997-ci ilin yayı.

Testarossa/512-in varisi 550 Maranello, 456 GT-yə əsaslanır. Dizayn - Pininfarina. Debüt - 20 iyul 1996-cı il. 360 Modena modeli - F355 Berlinettanın varisidir. Dizayn - Pininfarina. 1999-cu ilin mart ayında Cenevrədə təqdimatı baş tutdu. 

“Ferrari”nin 60-cı il üçün hazırladığı “F60” modeli “Enzo Ferrari” adı ilə təqdim edilib.

ferrari_5.jpg

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0