Mühərrikin ilk növbədə start götürə bilməsi üçün enerji mənbəyi kimi akkumulyator çox vacib rol oynayır.
Normal şəraitdə avtomobilin akkumulyatoru nəqliyyat vasitəsinin içərisində yerləşən elektrik generatoru ilə doldurulur. Mağazada satın alınan xüsusi cihazdan istifadə edərək batareyanı doldurmaq olar. Təlimatlarda göstərilən qaydalara və tövsiyələrə uyğun aparılmalıdır. Yeni bir batareyanı doldurmaq lazımdırsa, əvvəlcə onu maşından çıxartmalı və bunun üçün uyğun yerə aparmalısınız. Ancaq bu mümkün deyilsə, bu birbaşa avtomobilin özündə yerləşsə belə edilə bilər. Ancaq bundan əvvəl təhlükəsizlik tədbirlərinə də diqqət yetirməlisiniz.
Həmin təhlükəsizlik tədbirlərinə aşağıdakılar daxildir:
Qoruyucu vasitələrin istifadəsi. Batareyalarla işləməyə yalnız kimyəvi davamlı rezin əlcəklərdə və bədənin müvafiq hissələrini turşu zərərindən qoruyan eynəklərdə icazə verilir;
Düzgün yer seçmək. Avtomobil batareyaları yaxşı havalandırılan yerlərdə və ya açıq havada doldurulmalıdır. Proses zamanı müxtəlif təhlükəli maddələr (məsələn, kükürd dioksid) sərbəst buraxılır;
Yanğın təhlükəsizliyi qaydalarına uyğunluq. Bir DC və ya AC şarj cihazına qoşulmuş avtomobil batareyasının yanında olduğunuzda siqaret çəkmək, qığılcım yaradan cihazlardan istifadə etmək olmaz. Sərbəst buraxılan hidrogen təhlükəli və partlayıcı bir qarışıq meydana gətirən oksigenlə kimyəvi təmasa girə bilər.
Batareyanı doldurmazdan əvvəl tamamilə boşaldılmalıdır.
Batareyanı quru bir parça ilə parça ilə, əvvəlcə, silmək lazımdır. Qapağı çıxarmaq və xüsusi qoruyucu şamları açmaq lazımdır. Maye təmiz və aydın olduğundan əmin olaraq, hər bir qabda elektroliti yoxlamaq vacibdir. Elektrolitin qaranlıq bir buludlu bir rəngə çevrildiyini və ya içərisində "lopa" nın üzdüyünü görsəniz, o zaman dəyişdirilməlidir. Batareyaların doldurulmasına ehtiyac varsa, əvvəlcə, mayenin miqdarını doldurmalısınız. Əks təqdirdə, bu, müvafiq cihazların istifadəsi zamanı məhsulun tam və ya qismən ziyanına səbəb olacaqdır. Bu məqsədlə avtomobillərə distillə edilmiş su tökülür.
Avtomobilin akkumulyatoru avtomobilin içərisində doldurulursa, nəqliyyat vasitəsinin göyərtədəki enerji təchizatından ayrılmalıdır. Prosesin bütün mərhələlərində nəzarət edilməlidir. Başqa insanların və ya azyaşlı uşaqların olduğu yerlərin yaxınlığında həyata keçirmək olmaz. Batareyanın şarj edilməsi məsələsi qışda yaranır - soyuq batareyaya mənfi təsir göstərir.
Batareya boşaldıqda, kükürd turşusu aktiv şəkildə istehlak olunur, bunun nəticəsində su əmələ gəlir. Suyun meydana gəlməsi ilə elektrolitin ümumi sıxlığı azalır. Batareyanı doldurarkən hər şey tərs qaydada olur. Kükürd turşusu yaratmaq üçün su "istifadə olunur", müvafiq olaraq elektrolitin ümumi sıxlığı artır.
Batareyanın istismar müddəti və xidmət qabiliyyəti, vaxtında saxlanılması və düzgün qulluqdan asılıdır. Batareyanı təmiz saxlamaq lazımdır, çünki səthinin çirklənməsi öz-özünə axıdılmasına səbəb olur. Baxım zamanı batareyanın səthini 10% həll ammiak və ya soda külü ilə silin və sonra təmiz, quru bir parça ilə silin.
Doldurma proseduru 2 formada həyata keçirilir. İlk əməliyyat zamanı onlar 14-16 V. sabit bir göstərici ilə aparılır, lakin cərəyan gücü dəyişkən bir dəyər olduğundan, prosesin əvvəlində 25-30 V ətrafında ola bilər və sonra tədricən azalır.
İkinci bir az daha mürəkkəbdir. Daimi cərəyan gücü ilə dəyişkən bir gərginlikdə, sabit gərginlik metodu ilə işləyən bir cihazda aparılır.
Avtomobillərdə məsələn: 80 AmperHours batareya olması o deməkdir ki, 1 saat içində 80 amper güc ala bildiyimizi göstərir. Yəni Batareyaya 80 amperlik alət taxıb işlətsəniz onun enerjisi 1 saat sonra bitəcək. Avtomobilin kitabçası hansı gücdə batareya tələb edirsə mütləq həmin güclü batareya ilə təmin olunmalıdır. Əks halda bir müddət sonra problemlər yaranacaq.