Mühərrik bloku mühərrikin əsas quruluşunu təşkil edir.
Daxili yanma mühərriklərində porşen-sürüngəc, dirsəkli val və silindrlər daxildir. Mühərrik hissələri arasında ən böyüyüdür və eyni zamanda mühərrikin ümumi çəkisinin 20-25% -ni təşkil edir. Bir çox mühərriklərdə krank mili, eksantrik mili, piston və s. vardır. Mühərrik blokunun yuxarı hissəsində silindr başlığı, aşağı hissəsində isə karter var. Hava ilə soyudulan mühərriklərdə adətən silindr bloku mühərrik blokunun üzərinə qoyulur. Dizel mühərriklərində isə bloku asan montaj və demontaj edəbilmək üçün onu bir neçə hissədən hazırlayırlar.
Mühərrik blokunu hazırlamaq üçün istifadə olunan material aşağı çəkisi ilə yüksək güc vermək tələb olunduğu üçün düzgün seçilməlidir. Uzun illər mühərrik bloku, gücü, aşağı qiyməti və aşınma müqavimətinə görə çuqun ərintilərindən istifadə edilməklə hazırlanmışdır. Ancaq çəki səbəbiylə axtarışlar başladı. Lakin mühəndislər gücü artırmaqla yanaşı çəki və aşınma müqavimətini azaltmaq üçün yeni materiallar tapdılar. Alüminium ərintisi materialları ümumi bir alaşımlı aşağı çəkiyə görə əsasən benzin mühərrikləri üçün istifadə edilmişdir. Mühərrik blokları həmişə tökmə yolu ilə hazırlanır.
Hansı tələblər var?
Mühərrik bloku mühərrikin əsas gövdəsi olduğundan, bir çox tələbləri ehtiva edir. Bu şərtlər aşınmaya davamlı, uzunömürlü, baxım və yanma baş verdikdə yaranan təzyiqə davamlı olması tələb edilir. Bundan əlavə, mühərrik iş şəraitində yüksək temperatura və vibrasiyaya qarşı dayanıqlı olmalıdır.
Mühərrik blokunun tökülməsində istifadə olunan materiallar
İstifadə ediləcək material, titrəmə və korroziyaya qarşı yüksək müqavimət göstərən güc, elastiklik modulunu ehtiva etməlidir. Yüksək gücü səbəbindən benzin mühərrikləri ilə müqayisədə dizel mühərriklərində yüksək sıxılma əmsalları çox vaxt narahatlıq yaradır. Benzin mühərrikinin sıxılma nisbəti 10: 1 və dizel mühərriki normal olaraq 20: 1 olduğundan, materialın aşağı çəkiyə deyil daha davamlı olmasına üstünlük verilə bilər. Eyni zamanda, yüksək işləmə temperaturlarında aşağı istilik genişlənməsinə və ən qısa müddətdə istilik vermək üçün yaxşı istilik keçiriciliyinə sahib olmalıdır. İstehsal prosesinə sərf olunan vaxtı və xərcləri azaltmağa xüsusi diqqət yetirilir. Mühərrik iş şəraitində olduğundan, içərisindəki krank mili, piston hərəkətlərə daha yüksək bir vibrasiya yaradır, buna görə də material vibrasiya enerjisini udmalıdır.
Bu xüsusiyyətlərə əsaslanaraq ən çox istifadə olunan material mühərrik bloku istehsalı üçün çuqun və alüminium ərintiləridir.