Bir qığılcım şamı benzin daxili yanma mühərrikinin ayrılmaz hissəsidir, onsuz bu cihazın işləməsi sadəcə mümkün deyil. O,
100 ildən çox əvvəl alman alimi Robert Boş tərəfindən icad edilmişdir, onun adı bu gün də uğurla fəaliyyət göstərən eyniadlı şirkətə verilmişdir.
Bu cihaz müxtəlif növ istilik mühərriklərinin yanacaq-hava qarışığını alovlandırır. O, mərkəzi elektroddan çini izolyator vasitəsilə elektriklə izolyasiya edilmiş metal korpusdan və rezistoru ehtiva edən və alovlanma bobininin çıxışında izolyasiya edilmiş naqillə birləşdirilən mərkəzi elektrodun özündən ibarətdir. Mərkəz elektrod çini izolyatordan yanma kamerasına çıxır, mərkəzi elektrodun daxili ucu ilə yivli korpusun daxili ucuna bərkidilmiş bir və ya daha çox çıxıntılar arasında bir və ya bir neçə qığılcım boşluğu əmələ gətirir və elektrod(ları) kənara qoyur və ya yerə qoyur.).
Hazırda orijinal şam təxminən 100.000 kilometr işləyə bilir ki, bu da çox yaxşı göstəricidir. Bununla belə, onlar da daimi deyil. Unutmayın ki, şamın müntəzəm dəyişdirilməsi çox vacibdir və benzin mühərrikinizin uzun və düzgün işləməsini təmin edərək, onun bütün potensialından istifadə etməyə imkan verəcəkdir.
Bu elementin tam dəyişdirilməsinin qiyməti, ilk növbədə, mühərrikin növündən və dizaynından, silindrlərin sayından və onların hər birində istifadə olunan şamların sayından asılıdır.
Rusiyada şamların orta qiyməti 285 ilə 300 rubl arasında dəyişir. Əlbəttə ki, dəyəri təxminən 80 rubl ola bilən digər, daha ucuz variantlar var. bir parça. Ən bahalısı, qiyməti 1000 və ya daha çox rubla çata bilən məşhur markaların məhsulları hesab edilə bilər.
Bütün bunlardan sürücülər üçün çox böyük bir problem yaranır - "sevgiliniz" üçün bahalı şam alarkən necə aldanmamaq olar? Həqiqətən, bizim dövrümüzdə saxta bazar o qədər yayılıb ki, sadə bir layman markalı məhsulu saxtadan ayırd edə bilmir. Hiyləgər çinlilər bu məsələdə yaxşı uğur qazanıblar və xurma başqasına belə vermək fikrində deyillər. Yaxşı, ucuz qiymətlərin dalınca gedənlər çox asanlıqla saxta ala bilərlər. Bəs bundan sizə nə fayda var? Siz keyfiyyətsiz mallardan başqa heç nə almayacaq və avtomobiliniz xətalarla işləyəcək və bununla da ömrünü azaldacaq.
Saxta qığılcım fişini necə aşkar etmək olar
Bu mövzuda təcrübəsi olmayan bir insan üçün bu çətin bir iş ola bilər. İlk baxışdan bir şam orijinaldan fərqlənə bilməz və hər cür zavod işarələrinə sahib ola bilər, markalı qutularda qablaşdırılır və çox bahalı ola bilər, lakin quraşdırmadan dərhal sonra nasazlığın ilk əlamətləri görünür.
Saxta bazarın əsasını alıcıların təklif olunan malların xırda detallarına etibarsızlığı və diqqətsizliyi təşkil edir. Buna görə "boz" şam istehsalçıları məhsullarının orijinal ilə tam oxşarlığından xüsusilə narahat deyillər, bu da təcrübəli bir görünüş üçün işi asanlaşdırır. Qığılcım şamlarının ən ümumi tədarükçülərinin nümunəsindən istifadə edərək, bu cür uğursuz istehsalçıların əsas səhvlərini təhlil edək.
Saxta və orijinal NGK şamları
NGK qığılcım şamları 1919-cu ildə yaradılan eyniadlı Yapon şirkətinin kifayət qədər populyar məhsulu hesab olunur. Bu istehsalçı qiymət/keyfiyyət nisbəti baxımından özünü ən yaxşı variantlardan biri kimi göstərib və yerli istehsal arasında böyük tələbat var. istehlakçılar.
Hazırda müxtəlif ölçülü və digər xüsusiyyətlərə malik məhsulun istehsalı qurulmuşdur ki, bunun nəticəsində alıcı tez bir zamanda demək olar ki, istənilən avtomobil və ya digər növ nəqliyyat vasitələri üçün optimal şamları seçməyə nail olur.
Orijinal NGK qığılcım şamını başqalarına nisbətən aşkar etmək daha asandır: sadəcə olaraq elektrod istiqamətinin necə edildiyinə daha yaxından baxmaq lazımdır. Keyfiyyətli bir məhsulda, birbaşa mərkəzi kontakta yönəldilmiş mükəmməl bərabər çubuq kimi görünür, saxta olanlarda isə qeyri-bərabərdir və təmasda əhəmiyyətli sapmalara malikdir.
Beləliklə, orijinal məhsulu seçərkən aşağıdakı əlamətlər sizə kömək edəcəkdir:
Malların dəyəri. Yəqin ki, artıq bildiyiniz kimi, heç kim keyfiyyətli məhsulu istehsalçının qiymətindən aşağı qiymətə satmayacaq. Əgər sizə şübhəli dərəcədə aşağı qiymətə məhsul təklif olunursa, onda bir-birinizi görməyin - çox güman ki, bu saxtadır.
Paketin xarici vəziyyəti. Brendli NGK yalnız parlaq işarələri və bütün yazıların aydın şrifti olan qablaşdırmada satışa çıxarılır. Çinlilərdə bunun əksi aydın görünür: rəsmin keyfiyyətsizliyi, yazıların yerdəyişməsi və s.
mərkəzi elektrod. Bu xüsusiyyət yuxarıda müzakirə edilmişdir.
yan elektrod. Markalı olanlarda onlar birbaşa yerləşir və hətta konturlara malikdirlər, keyfiyyətsizlərdə isə qeyri-bərabərdir və kənarlarda buruqlar və ya keyfiyyətsiz tökmə izləri şəklində əhəmiyyətli qüsurlar ola bilər.
Mövzu. Yüksək keyfiyyətli şamlar fabrikdə yüksək dəqiqlikli avadanlıqla istehsal olunur, buna görə də mükəmməl bərabərdir. Bu cür iplər 100% əl işi ilə hazırlana bilməz və buna görə də onların bəzi qüsurları var ki, bu da şamın silindr başlığına sərt şəkildə bükülməsində özünü göstərə bilər.
seriya kodu. Üzlərindəki fabrik şamlarının saxtalaşdırıla bilməyən seriya kodu var.
İzolyator. Fabrika - qüsursuz bir səthə malikdir və saxta - tez-tez qeyri-bərabər, kobud bir səthə malikdir.
Sızdırmazlıq halqası. Həqiqi olanlar üçün elə quraşdırılıb ki, onu səy göstərmədən bükmək mümkün deyil, saxtalarda isə çox asanlıqla bükülür.
İzolyatorun üzərindəki yazı. Orijinalda aydın, bərabər və qüsursuz tətbiq olunur, saxta olanlarda isə dərhal şrift və pozuntularla fərqlənir.
Saxta və orijinal Denso şamları
Ən son nəsil DENSO-nun iridium şamları. Bu şamların xüsusi iridium ərintisindən hazırlanmış əsas elektrodu var. Saxta Denso qığılcım şamlarının quraşdırılması avtomobilinizə zərər verə bilər və ən pis halda bahalı avtomobil təmirinə səbəb ola bilər. Bunun qarşısını almaq üçün əvvəlcə "boz" şamların əldə edilməsinin nəticələri barədə düşünmək lazımdır. Denso şamları alarkən aşağıdakı fərqləndirici xüsusiyyətlərə diqqət yetirin:
İpucu. Orijinalın ucu tutqun, saxtası parlaqdır.
Yazılar. Saxta şəkildə təsvir olunan yazılar sabit deyil, yəni asanlıqla silinir. Və orijinal məhsul zərərdən qoruyan xüsusi bir örtüklə örtülmüşdür.
Çərçivə. Saxta olaraq, şam gövdəsində tez-tez çiplər, cızıqlar, cızıqlar və s. şəklində tökmə qüsurları olur.
Yivli hissə. O, həmçinin qeyri-bərabər və ya bükülmüş rulonlar şəklində əhəmiyyətli qüsurlara malik ola bilər, orijinalda isə zavodda istehsal olunur və demək olar ki, mükəmməl hazırlanır.
Saxta və orijinal Bosch şamları
Bosch-dan orijinal məhsulun əsas fərqləndirici xüsusiyyətləri ipin üstündə yerləşən zavod markası hesab edilə bilər. Əsl və keyfiyyətli məhsul həmişə qablaşdırmada satılır. Saxta Bosch loqoları adətən Türkiyədə hazırlanır.
Saxta və orijinal Bosch şamları arasındakı fərqin əsas fərqləndirici xüsusiyyətləri:
İzolyator. Orijinalda çini hissəsi bir qədər sarımtıl, saxta isə adətən ağ rəngdədir.
Sızdırmazlıq halqası. Orijinalın bu hissəsi kassadan çıxarılmır, saxta olanlar isə iplik boyunca açılır.
Çərçivə. Orijinalın korpusu hamar tutqun örtüklü nikel örtüklü, saxta isə işıqda parlayan xrom örtüklü korpuslara malikdir.
İşarələmə. Orijinal - yazı aydın və dərin sıxılmışdır, saxtadır - işarələmə aydın deyil, sanki cızıqlanmışdır.
yan elektrod. Bir qayda olaraq, orijinal səliqəli bir tikişlə qaynaqlanır.
Emblem. Orijinal şamlar incə boyalı emblemdən ibarətdir.
Saxta qığılcım şamları ilə bağlı problemlər
Qığılcım şamlarının nasazlığı müxtəlif yollarla özünü göstərə bilər, lakin sonuncunun şübhəli keyfiyyətinə görə bu elementin nasazlığının və ya nasazlığının əsas əlamətləri ola bilər:
Silindrdə (tronie) yanacaq-hava qarışığının yanmasının tamamilə dayandırılması;
səhv atəş;
Gücün kəskin azalması;
Yanacaq istehlakının əhəmiyyətli dərəcədə artması;
Mühərrikin çətin işə salınması;
Mühərrikin kortəbii dayanması.
Sürüşmə.
Əvvəlcə bu termin yalnız 4 silindrli mühərriklər üçün istifadə edildi, silindrlərdən birində qarışığın yanma prosesləri tamamilə dayandı, nəticədə qalan üçündə işləməyə davam etdi. Ancaq bu gün bu konsepsiya silindrlərin sayından asılı olmayaraq, ümumi olaraq bütün mühərriklər üçün istifadə olunur.
Sürüşmə mühərrikin işləməsi zamanı güclü vibrasiya, yanmamış benzinin kəskin qoxusu, mühərrikin səsinin dəyişməsi, qaz pedalına zəif və uzun reaksiya və çətin inqilablar dəsti ilə müşayiət olunur.
Yanlış atəşlər.
Bir çox cəhətdən yanlış atəşin simptomları sürüşməyə bənzəyir, lakin onlar daimi deyil və yalnız güc blokunun müəyyən iş rejimlərində görünür. Məsələn, yalnız "soyuqda" və ya yalnız qaz pedalına kəskin basdığınız zaman.
Gücün kəskin azalması.
Yalnız bir şamın işinin faktiki dayandırılması səbəbindən, güc blokunun ümumi gücünün 50% -ə qədəri itirilə bilər (əgər 2 və ya daha çox silindr varsa).
Yanacaq istehlakında əhəmiyyətli artım.
İşini dayandırmış silindrlər hələ də faydalı iş görmədən yanacaq sərf etməyə davam edir, digərləri isə daha çox yanacaq tələb edən işlərini öz üzərinə götürür.
Sərt başlanğıc mühərrik.
Mühərrikin işə salınmasında bir və ya bir neçə silindr iştirak etmədiyi üçün bu, işə salma prosesini xeyli gecikdirə bilər.
Mühərrikin kortəbii dayanması.
Müəyyən bir mühərrikdə yerindən çıxan şamların sayı onların ümumi sayının 50% -dən çox olarsa, mühərrik sadəcə işləməyini dayandıracaq.
Saxtadan daha orijinal bir şam almaq daha yaxşıdır.
Bu məqalə çox pul üçün orijinal şamların alınmasını təşviq etmək məqsədi daşımır. Nə və hansı qiymətə alınacağına, keyfiyyətli məhsul olub-olmamasına hər kəs özü qərar verir. Ancaq avtomobiliniz üçün ucuz bir şam almadan əvvəl, yolun ortasında sizin üçün tanış olmayan yerdə dayanıb dayanmayacağınızı düşünün. Hörmətli sürücülər, lütfən, qərarlarınızın nə ilə nəticələnəcəyini düşünün, çünki avtomobilinizin belə xırda detalı sizə çoxlu bəlalar, lazımsız qayğılar və maliyyə yatırımlarına səbəb ola bilər.
Yekun olaraq deyə bilərik ki, demək olar ki, hər kəs saxta məhsulu minimal qayğı ilə ayırd edə bilər. Satıcının sözlərinə deyil, yalnız öz gözlərinizə güvənmək lazımdır. Seçərkən diqqətli və diqqətli olun.