Yağış sensoru

Texnologiyanın inkişafı həyatımızda mühüm təsirə malikdir və bu hal işlərimizi asanlaşdırmağa yönəlmişdir.

Bu yeniliklərdən biri də avtomobillərimizdəki yağış sensorudur. 2006-cı ildən sonra buraxılan C və D seqmentlərinin əksəriyyətində yağış sensorları şüşə silənlərin sürətini yağışın sürətinə uyğun olaraq tənzimləyir və əllə tənzimləmə problemini aradan qaldırır. Yağış nə qədər sürətli yağsa şüşə silənlər də daha sürətli işləyəcəkdir.

Bu necə olur?

Qeyd edildiyi kimi yağış sensoru yağışa görə şüşə silənləri aktivləşdirən sensordur. Yağışlı havada avtomobil idarəetmə zövqü və təhlükəsizliyi üçün ən vacib addımlardan biri düzgün işləyən yağış sensoru olmasıdır. Əvvəla, qeyd etmək lazımdır ki, hər marka və modeldə bu sensorun arxitekturası fərqli ola bilər. Y markası X markasının istifadə etdiyi bir sistemdən istifadə edə bilməz. Daha inkişaf etmiş və daha sadə və ya daha mürəkkəb sistemlərlə ortaya çıxa bilər, lakin ümumilikdə iki əsas standarta əsaslanan sistemdir.

Yağış sensorları olan avtomobillərdə arxa baxış güzgüsünün quraşdırıldığı yerdə və ya arxa görüntü parametrlərinin üstündə infraqırmızı sensorlar var. Bu sensorlar avtomobilin ön şüşəsi ilə elə bir vəziyyətdə yerləşdirilir ki, şüa əvvəlcə yağışa, daha sonra nəqliyyat vasitəsinin ön şüşəsinə, sonra isə sensora ötürülür.

Avtomobillə hərəkət edərkən yağış yağmırsa, göndərilən şüalar ön şüşədə əks olunmayacaq, çünki onlar heç bir maneə ilə qarşılaşmayacaq. Yağış başlayanda yağış damcılarına dəyən infraqırmızı şüalar damcılardan çırpılır və ön şüşədə əks olunur və sonra güzgüdəki sensorun üstünə düşür. Yağış damlaları nə qədər sürətli yağırsa, infraqırmızı işıqların intensivliyi artacaq və şüşə silənlərin sürətini də artırmış olacaq. Avtomobildə sensoru söndürmək üçün bir düymə var.

Yagish sensoru 2

Yağış sensorları üçün ikinci prinsip şüşə istiliyinə əsaslanan sistemlərdir. Avtomobillərin yeni modellərində tampon zonada xarici istiliyi ölçən termometrlər, həmçinin avtomobildə temperatur görüntülənir. Avtomobilinizin daxili istiliyi və xarici temperatur əvvəlcədən proqramlaşdırılmış bir sistem vasitəsilə müəyyənləşdirilir. Əldə edilən nəticəyə əsasən şüşə istiliyi balanslanmağa çalışılır. Balanslı temperatur əldə edilmirsə, şüşə üzərində maye axınını sistem təxmin edir və ona əsasən şüşə silənlərin hərəkətini tənzimləyir. Belə baxdıqda mürəkkəb proses kimi görünür, lakin bütün bunlar əlbəttə ki, avtomatlaşdırılmış sistemlə idarə edilir.

Sensoru tətbiq edərkən, ön şüşədəki kiçik cızıqlara və zədələrə məhəl qoymadan fəaliyyətini davam etdirir. Qaranlıq havada və ya tunelə daxil olarkən sürücü fasiləsiz hərəkət edərsə nəqliyyat vasitəsinin faraları işə salınır və ya ləğv edilir ki, bu zaman da yagış sensorları fasiləsiz olaraq işləməyə davam edir.

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0