Ön ötürücü və arxa ötürücü arasındakı fərq: hər birinin üstünlükləri və mənfi cəhətləri

Avtomobil sahibləri arasında, bu gün də, nəyin daha yaxşı olduğu və ön ötürücü arxa ötürücüdən nə ilə fərqləndiyi ilə bağlı

mübahisələr azalmır. Hər biri öz arqumentlərini verir, lakin digər sürücülərin sübutlarını tanımır. Və əslində, mövcud iki variant arasında ən yaxşı sürücü növünü müəyyən etmək asan deyil. Burada ətraflı təhlil aparmaq, əsas xüsusiyyətləri müqayisə etmək və ötürücülərin hər birinin çatışmazlıqlarına diqqət yetirmək lazımdır. Unutmamalıyıq ki, ötürücü hər hansı bir avtomobilin vacib hissəsidir, buna görə də hər bir alıcı özü üçün hansı növün ona uyğun olduğuna qərar verməlidir. Bunun üçün isə bu sistemləri bir-birindən fərqləndirmək və onların əsas fərqlərini bilmək lazımdır.

        

Ötürücü nədir?
İşləyən avtomobil mühərriki yolda hərəkət edərkən fırlanma anı təkərlərə ötürür. Avtomobilin hansı təkərlərində fırlanma enerjisi "ötürülürsə", maşın o tip ötürücüyə sahibdir.

Avtomobilin sürücüsü arxa, ön və tam ola bilər. Sonuncu seçim də maşındakı oxların sayından asılı olaraq bir neçə növə bölünür. Bununla belə, məqaləmizdə ön təkər və arxa ötürücü arasındakı fərqi daha ətraflı nəzərdən keçirəcəyik.

Bu avtomobil sürücülərinin istənilən növünün son seçimi birbaşa bir çox nüansdan asılıdır. Bu, daim hərəkət etməsi planlaşdırılan yol örtüyünün növü və vəziyyəti, sürücünün özünün üstünlük verdiyi sürücülük tərzi, seçilmiş avtomobilin markası və bir sıra digər amillərdir. Və yalnız özünüz üçün belə kiçik xüsusiyyətləri müəyyən edərək, hansının daha yaxşı olduğu sualına cavab verə bilərsiniz: avtomobilin ön və ya arxa təkəri.


Arxa ötürcü:
Bu transmissiya seçimi mühərrikdən ötürülən fırlanma hərəkətinin yalnız arxa təkərlərə getdiyi xüsusi bir cihazdır. Belə avtomobillərdə mühərrik əsasən ön hissədə yerləşir. Daha sonra sürət qutusu, ötürücü şaft və qabaqcıl sayılan arxa ox var. Bu tip sürücülük klassikdir, çünki əvvəlcə istisnasız olaraq yalnız arxa təkərlər hərəkət edirdi. Yəni axın istehsalında arxa təkərli avtomobillər var idi. Avtomobillərin ön təkərli versiyaları "anadan olub" və çox sonralar populyarlaşdı.

Arxa təkərli avtomobillərin məşhur modelləri bunlardır: Dodge Magnum, Dodge co-platformer - Chrysler 300, "Amerika" Cadillac CTS, Jaguar S-Type, Lexus GS, Opel Omega, W203-ün arxasında Mercedes C-Class, "troyka" " BMW E30-un arxasında.

Üstünlükləri:

Arxa ötürücü avtomobillərin ən mühüm və əsas üstünlüyü onların yüksək məhsuldarlığıdır. Bu o deməkdir ki, gaza basıldıqda və avtomobil sürət yığmağa başlayanda çəki arxaya keçir, nəticədə ön təkərlərdə yük xeyli azalır. Bu, sürücü təkərlərinin yol ilə tutuşunu artırmağa kömək edir və onların sürüşmə ehtimalını azaldır, xüsusən də kursun başlanğıcı və ya qəfil sürətlənmə zamanı.

Arxa təkərli avtomobilin digər üstünlüyü "dəmir at"ın daha yüksək idarəetmə qabiliyyətidir. Bu, ön təkərlərin yalnız hərəkət xəttini təyin etməsi səbəbindən baş verir. Arxa təkərli avtomobillərin dönmə radiusu daha kiçikdir. Yəni, onlara növbələri daxil etmək daha asandır, həm də avtomobilin kütləsinin daha bərabər paylanması sayəsində onu idarə etmək daha asandır. Yaxşı, arxa təkərli bir avtomobilin digər mübahisəsiz üstünlüyü, avtomobilin işləyən mühərrikindən gələn vibrasiyaların salonda demək olar ki, hiss edilməməsi səbəbindən yüksək idarəetmə rahatlığıdır.

Arxa təkərli avtomobillərin mənfi cəhətləri
Arxa təkərlərin üstünlükləri və mənfi cəhətləri
Bu avtomobillərin çatışmazlıqlarına yağışlı, dumanlı və ya qarlı havalarda yüksək sürüşmə riski daxildir, bunu yuxarıdakı məqalədə artıq qeyd etdik: sürücünün arxa təkərləri sürüşkən və ya yaş yol səthlərində tez-tez sürüşə bilər. Yeri gəlmişkən, bu xüsusiyyətə görə, arxa təkərli avtomobillər sözdə drift üçün istifadə olunur.

Arxa təkərli avtomobili döngəyə çevirərkən mühərrikə daha çox səy lazımdır, çünki fırlanan ön təkərlər, sanki arxa təkərləri yavaşlatır. Bu, həm də avtomobilin sürüşməsini artırır. Qeyd etmək lazımdır ki, arxa təkərli avtomobillərin təşkili, yəni kardan şaftının olması avtomobildə istifadə edilə bilən boş ərazini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. Yaxşı, arxa təkərli avtomobillərin əhəmiyyətli çatışmazlıqlarından biri onların daha mürəkkəb dizaynıdır. Bu, avtomobilin təmirinin son dəyərinin artmasına səbəb olur. Yalnız bu nüans bir çox hallarda avtomobil seçərkən əsasdır və buna görə də ön təkər və arxa təkər arasındakı fərq göz qabağındadır, buna görə də birinci seçim daha çox tələb olunur.
Ön təkər
Ön təkərli avtomobildə mühərrikin hərəkətverici qüvvəsi yalnız həm istiqamətləndirici, həm də hərəkət edən ön təkərlərə yönəldilir. Belə maşınlar daha sadə quruluşa malikdir, ona görə də onları daha sərfəli qiymətə ala bilərsiniz.

Ön transmissiyalı ilk avtomobillər keçən əsrin əvvəllərində ortaya çıxdı, məsələn, 1929-cu ildə Amerika Auburn Automobile şirkəti tərəfindən yaradılan Cord L29. Bu zərif dizaynlar innovasiyalar vasitəsilə populyarlaşdı.

Ön təkərli avtomobillərin üstünlükləri
Avtomobillərin sadə olması və daha ucuz qiymətə alına bilməsi ilə yanaşı, onların başqa üstünlükləri də var. Bunlara avtomobilin əhəmiyyətli istiqamət sabitliyi və kardan şaftının və onun üçün tunelin olmaması səbəbindən əldə edilən kabinənin genişliyi daxildir. Ön təkərli avtomobil sürüşkən yollarda sürüşməyə daha az meyllidir. Düzdür, mütəxəssislər belə çətin vəziyyətdən çıxmağı, arxa təkərli avtomobili olanlardan fərqli olaraq avtomobil idarə etməyi məsləhət görürlər. Bu o deməkdir ki, ən yaxşı seçim qaz pedalına basmaq və sükan çarxını sürüşmə istiqamətində çevirmək olardı.

Ön təkərli avtomobillərin mənfi cəhətləri
ön təkərli avtomobil
Belə maşınların mənfi tərəfi sürətli başlanğıcın olmaması hesab olunur, çünki avtomobil ön təkərlərdə artan yük səbəbindən sürüşməyə başlayır. Eyni anda iki hərəkəti yerinə yetirdiklərinə görə, onların cihazı köhnəlməyə daha çox meyllidir və buna görə də daha tez-tez təmir tələb olunur. Eyni səbəbdən, ön təkərli avtomobilin sükan bucağı azalır. Yaxşı, hətta belə avtomobillərdə mühərrikin işləməsi ilə əlaqədar yaranan vibrasiya daha nəzərə çarpır və sürətlənən zaman sükan nəzərəçarpacaq dərəcədə titrəyir (sükan sükanı yoxdursa).
Hansı sürücü daha təhlükəsizdir
Bir çox mütəxəssis ön təkər və arxa təkər arasındakı fərq haqqında daim mübahisə edir. Ön təkərli avtomobili idarə etmək daha asandır və sürüşmək daha çətindir. Buna əsaslanaraq, ilk avtomobiliniz olaraq, ön təkərli "dəmir at" almaq yaxşıdır.

Digər tərəfdən, arxa təkərli avtomobilin sürüşməsi qazı buraxmaqla asanlıqla düzəldilir - qazı buraxsanız, avtomobil əvvəlcədən müəyyən edilmiş trayektoriyaya qayıdacaq.

Bu vəziyyətdə arxa təkərin ön təkər üzərindəki üstünlükləri göz qabağındadır. Həqiqətən, ön təkərdə sürüşmədən çıxmaq üçün daha çox təcrübə və bacarıq lazımdır. Arxa təkər sürücüsündə bu vəziyyətdən çıxmaq üçün sadəcə qaz pedalını buraxmaq lazımdır. Mütəxəssislər deyirlər ki, arxa təkər sürücüyə sürüşkən yolun bütün etibarsızlığını dərhal göstərir. Ön təkər isə son ana qədər onu sürücüdən gizlədir. Buna baxmayaraq, hətta arxa təkərin də öz sürət həddi var, bundan sonra onun sıfırlanması avtomobilin hərəkətini sabitləşdirə bilmir.

Hansı maşınla idarə etmək daha rahatdır
Hansı sürücünün daha yaxşı olduğunu müəyyən etməzdən əvvəl - ön və ya arxa, cihazın xüsusiyyətlərini nəzərdən keçirin. Əvvəlcə qeyd edirik ki, ön təkərli avtomobillərin sürücü təkərləri böyük mühərrik kütləsi altında yerə daha çox sıxılır və bu, sürüşməni azaldır. Həmçinin, ön ötürücülü avtomobillərin təkərləri sükanı idarə edir ki, sürücü dartma istiqamətini təyin edə bilsin.

Ötürücü təkərlər sürüşən zaman ön təkərli avtomobilin sürücüsü ön təkərləri ilə avtomobili qar əsirliyindən çıxara bilir. Arxa təkərlər ön təkərlərlə eyni yolu gedəcək. Beləliklə, qışda hansı sürücü daha yaxşıdır - ön və ya arxa? Bu vəziyyətdə ikinci sürücü seçimi daha pis davranır - avtomobilin arxası sökülməyə başlayır və bu prosesi idarə etmək olduqca çətindir.

 Qalxmaq
Yamaclarda arxa və ön təkərli avtomobillər
Dik yola dırmaşarkən öndən çəkişlə arxadan ötürücülü arasında nə fərq var? Birinci növ transmissiyaya malik avtomobil sürüşkən bir yamacda ikinci variantdan daha inamla qalxır. Ön təkərlər sürüşə bilər, amma yenə də maşını yoxuşa çəkirlər və belə vəziyyətdə arxa təkərlər sürüşməyə başlayır və sükanı necə tutmağınızdan asılı olmayaraq maşını döndərir. Sürüşkən və sıldırımlı dırmaşmaların şahı təbii ki, maşını sürüşmədən dartıb çəkən “Əlahəzrət” tam ötürücülüdür

Hansı avtomobil daha sürətli sürətlənir
Arxa ötürücülü və ön təkərli sürücünün fərqi ondan ibarətdir ki, quru səkidə arxadan ötürücülü avtomobil qabaqdan ötürücülü avtomobildən dəfələrlə tez sürətlənir. Sürətlənmə zamanı avtomobilin kütləsi arxa oxa ötürülür, ön təkərlər isə boşaldılır. Buna görə də, sürətlənmə zamanı ön təkər güclü sürüşməyə imkan verir.

Hansı sürücü daha yaxşıdır
Hansı sürücü daha sürətli sürətlənir?
Arxa təkər və ön təkər arasındakı fərqləri nəzərdən keçirərək, ikinci növün bir çox cəhətdən qalib gəldiyi qənaətinə gələ bilərik. Yanacaq sərfiyyatı baxımından da daha sərfəlidir. Orta hesabla, ön təkərli avtomobil idarə etmək arxadan ötürücülü avtomobil sürməkdən daha qənaətlidir. Fərq 7%-ə qədər ola bilər.

Arxa təkərli avtomobillərdə ötürmə valları yoxdur, ona görə də sükan çarxlarının ən böyük dönmə radiusu daha böyük, fırlanma bucağı isə daha kiçik olacaq ki, bu da şəhər şəraitində çox uyğundur.

Hansı sürücünün daha yaxşı olduğunu obyektiv söyləmək əslində çətindir - ön və ya arxa. Bir çox istehsal şirkəti qeyd edir ki, ön təkərli avtomobillərin istehsalı daha ucuz başa gəlir. Ona görə də daha sərfəli qiymətə satılır.

Aşağı qiymət ön təkərin arxadan ötürücülüyə nisbətən əsas üstünlüyüdür. Əminliklə deyə bilərik ki, aşağı qiymətə görə ilk ötürmə növü ən çox yayılmış hesab olunur. Ön təkərli avtomobillər arxa təkərli və tam ötürücülü avtomobillərin birləşdiyindən daha tez-tez istehsal olunur. Ön təkərin böyük populyarlığının ikinci səbəbi sürüşkən yollarda istifadənin asanlığıdır.

Ön təkərli avtomobillər daha sərfəli, daha qənaətcildir. Onlar struktur cəhətdən sadədirlər və sürücünün bacarığına daha az tələbkardırlar. Mütəxəssislər arxa təkərdən istifadə etməyi məsləhət görürlər ki, əgər arxada layiqli sürücülük təcrübəniz varsa və indi sadəcə avtomobil idarə etmək deyil, həm də avtomobil idarə etmək prosesindən çox həzz almaq istəyirsinizsə.

Döngəyə dönərkən avtomobilin davranışı
Künclərdə avtomobilin idarə edilməsində fərq fərqli quruluşa görə olacaq. Ön təkərli avtomobillər kifayət qədər böyük yük daşıyır və avtomobilin bütün strukturunu hərəkətə gətirir. Onlara həvalə edilmiş bütün vəzifələri yerinə yetirmək üçün ön təkərlər kapotun altında və hubların yanında çox yer tutan müxtəlif komponentlər və hissələrlə təchiz edilmişdir. Bu texnoloji xüsusiyyətlərə görə, ön təkərli avtomobilin təkərləri arxa təkərli avtomobillə eyni fırlanma amplitudasına malik deyildir. Buna görə də, növbə ilə avtomobillərin ilk variantı düzəldilməyə meyllidir, bu, xüsusilə sürüşkən və ya yaş yol səthlərində ön oxun sürüşməsinə səbəb olur.

Arxa təkərli avtomobillər, əksinə, təkərlərin daha böyük sükan bucağı sayəsində döngələrə asanlıqla daxil olurlar. Bununla belə, qaz yüksək sürətlə tətbiq olunarsa, arxa ox yüksək fırlanma anı idarə edə bilməyəcək. Nəticədə təkərlər sürüşmə qabiliyyətini itirəcək.

Arxa və ön təkərli avtomobillərin bir çox üstünlükləri və mənfi cəhətləri var. Müxtəlif vəziyyətlərdə bu avtomobillər fərqli davranırlar. Ona görə də onları müəyyən şəkildə idarə etmək lazımdır. Belə qənaətə gəldik ki, əsas olan avtomobili necə idarə etməyiniz deyil, onu necə idarə edə bildiyinizdir.

Beləliklə, indi hansı avtomobillərin daha yaxşı olduğunu bilirsiniz - ön təkər və ya arxa təkər. Hər iki ötürmə növünün müsbət və mənfi cəhətləri məqalədə müzakirə olunur.

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0