Lexus yeni LX 600 modelini təqdim etdi

Toyota bu il yeni Land Cruiser-i təqdim etdiyinə görə, növbəti nəsil Lexus LX-in gəlməsi an məsələsi idi.
SUV unikal naxışlı, monolit görünən,
lakin eyni zamanda havanın mühərrik bölməsinə daxil olmasının qarşısını almaq üçün yeni barmaqlıq alıb. Farlar daha dardır və üçölçülü gündüz işıqları ilə tamamlanır.
A sütunlarının arxasında şüşəli xətt aşağı salınıb, bu, görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırmalıdır və təkər tağlarının aydın konturları var. Arxa tərəfdə loqo əvəzinə “Lexus” yazısı peyda olub.
Bamper daha az massiv oldu və yeni kuzovun əsas xüsusiyyətini - onun rasionallaşdırılmasını mükəmməl vurğulayır. Yeri gəlmişkən, model eyni təkər bazasını - 2850 mm-ni saxlayıb, uzunluğu isə 1995-ci ildən dəyişməz qalıb.
Yolsuzluq avtomobilinin salonu premium dəri, taxta əlavələrlə bəzədilib və metal vurğularla bəzədilib. Burada biz rəqəmsal alətlər qrupu və premium 25 dinamikli Mark Levinson audio sistemini görürük.
Mərkəzi konsolda diaqonalı 7 və 12,3 düym olan iki monitor var.
İçəridə idman oturacaqları və xüsusi sükan quraşdırılıb. F Sport həmçinin xüsusi amortizatorlar, adaptiv tənzimlənən asma və Torsen məhdud sürüşmə diferensialı ilə təchiz olunub.
LX 600 Ultra Luxury iki ayrı arxa oturacaq əldə edəcək, onların arasında simsiz şarj cihazı, fincan tutacaqları, elektrik rozetkaları, qulaqlıq yuvaları və əlcək qutusu olan geniş konsol var.
Kapotun altında artıq 5,7 litrlik V8 mühərriki yox, 415 at gücünə malik yeni 3,5 litrlik tvin-turbo V6 mühərriki var. və 649 Nm. O, sələfindən 26 at güclüdür. və 103 Nm. Maksimum fırlanma anı 3600 rpm-ə qədər mövcuddur, bu, yolsuzluqda sürərkən lazımlı olacaq.
Mühərrik 8 pilləli sürət qutusunu əvəz edən yeni 10 pilləli avtomatik transmissiya ilə birləşdirilib və daha aşağı sürət qutusuna malikdir.
Ön asqıda ikiqat dirəklər və yaylar var. Arxa dördbucaqlı asma təkmilləşdirilərək avtomobili daha rahat və dayanıqlı edib. Aktiv sürüş hündürlüyünə nəzarət sistemi dörd iş rejiminə malikdir: Aşağı, Normal, Hi1 və Hi2. Yol şəraitindən asılı olaraq hündürlüyü avtomatik tənzimləyir. Yeri gəlmişkən, SUV 45 dərəcəyə qədər yamacları aşmağa və 70 sm dərinliyə qədər keçidləri keçməyə qadirdir. 

 

 

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0