Söz verdiyi kimi, Honda 2023 Civic Type R haqqında daha çox məlumat hazırlayır. Bizdə hələ də bütün məlumat qutuları doldurulmayıb, lakin ən azı yeni Type R-nin həqiqətən də zavodda ən güclü olduğunu təsdiqləyə bilərik. Onun turbomühərrikli 2,0 litrlik mühərriki 315 at gücü (235 kilovat) və 310 funt-fut (420 Nyuton-metr) fırlanma anı yaradır.
Qeyd edək ki, bu, əvvəlki nəsil Type R və onun K20C1 mühərriki ilə müqayisədə 9 at gücü və 15 funt-fut artım deməkdir ki, bu da yeni modeldə demək olar ki, dəyişməyib. Daha yüksək pik fırlanma anı nisbətən aşağı 2600 rpm-dən 4000 dövrə qədər mövcuddur. Yenilənmiş turbomühərrik daha geniş diapazon və daha çox səmərəliliklə daha böyük təzyiq yaradan optimallaşdırılmış turbin qanadlarına malikdir. Gücləndirilmiş dəyirman, sistemdən daha çox qazın (və səsin) çıxmasına imkan verən aktiv klapanla, əsasən düz buraxılan egzoz vasitəsilə nəfəs alır.
Bu performans üçün nə deməkdir? Təəssüf ki, bu, Hondanın hələ də danışmaq istəmədiyi bir şeydir, baxmayaraq ki, biz bilirik ki, yeni Type R Suzuka-da ön təkərli istehsal rekorduna sahibdir. O, dövrəni 2 dəqiqə 23,1 saniyəyə çevirərək, Civic Type R-in 2 dəqiqə 23,9 saniyə vaxtını qabaqlayıb. Güc yeniləməsi kimi, bu da çox səslənmir.
Honda bizə yeni Type R-nin sələfindən bir qədər uzun və daha geniş olduğunu deyir. Onun təkər bazası 1,4 düym daha uzun, ön tərəfdəki trek isə tam düym daha genişdir. Arxa tərəfdə 0,75 düym daha genişdir və asma köhnə modelə nisbətən tamamilə yenidən tənzimlənir. O, Michelin Pilot Sport 4S şinləri ilə hərəkət edir, bu, əvvəllər zavoddan geyindiyi Continentals-dan nəzərəçarpacaq təkmilləşdirmədir. Təkərin diametri 19 düymdən aşağı olsa da, təkərlər qabaqda bir qədər genişdir.
Əvvəlki nəsil Type R, Suzuka rekordunu saxlayan versiya olan Limited Edition trimində 3100 funtdan bir qədər az çəkdi. Bu yaxınlarda sızan məlumat, yeni R-nin 3,153 funt ağırlığında olduğunu iddia edir, lakin sızma da 326 at gücünə sahib olduğunu iddia etdi.