İlk nəsil "Logans" bir vaxtlar bazarda sıçrayış etdi. Universal sinif B + avtomobil, etibarlı, geniş və super büdcə - bütün bunlar Renault Logan
haqqındadır.
Yeniləmə üzərində işləyərkən dizaynerlər əvvəlki nəslin səhvlərinin çoxunu düzəltməyə, gözləntiləri doğrultmayan bölmələri dəyişdirməyə, bəzi qolların və düymələrin əlverişsiz yerini dəyişdirməyə, həmçinin ən son texnoloji nailiyyətləri işə salmağa çalışırlar. Təəssüf ki, bu vəziyyətdə deyil. İkinci cəhddə fransız mühəndisləri köhnə modelin demək olar ki, bütün dırmıqlarına addım atmağa müvəffəq oldular və onlara bir neçə açıq şəkildə uğursuz qərarlar əlavə etdilər. Nəticə "bərabərlər arasında birinci" avtomobil deyil, yalnız "çoxlarından biri" və bir çox problem və yaralarla:
Qeyri-adekvat təmir;
Boş vəziyyətdə mühərrik səsi
Uzun düşünən qutu-maşın;
Sərt hodovka;
Sürüşərkən təkərlərin bloklanmasının dəyişdirilə bilməyən funksiyası;
Avadanlıq;
Səs-küy izolyasiyası.
Dərhal qeyd edirik ki, onun qiymətinə görə yuxarıda göstərilənlərin hamısını məyusedici mənfi cəhətlər adlandırmaq çətindir. Əksinə, Renault Logan 2, bir çox ucuz modellərlə eyni sıraya qoşularaq, sadəcə olaraq aktuallığını itirdi. Ayrı-ayrı bölmələrin zəifliyi, "zavod problemləri", köhnə versiyanın yaralarının düzəldilməməsi və nəhayət, kabindəki aşağı rahatlıq - yenilənmiş model demək olar ki, heç bir şeylə öyünə bilməz. 100 min km'dən çox məsafədə istifadə edilmiş bir versiya almaq isə tamamilə pis fikirdir.