NASCAR haqqında

­Bu dəfəki məqaləmiz avtomobil yarışları ilə maraqlananlar üçündür...

NASCAR 1948-ci ildə Bill France tərəfindən təsis edilmişdir. Bill Fransın nəvəsi Brian France şirkəti 2003-cü ildə CEO olaraq vəzifəyə götürdü. 

NASCAR avtomobillərinin orta sürəti 290 km / saata çata bilər. Nəqliyyat vasitələri zaman-zaman sürətini 320 km sürətləndirə bilər. Sürəti 320 km / saata qədər olan avtomobillər saniyədə bir futbol sahəsinə qədər gedə bilər. Sprint Cup Series yarış avtomobilinin ümumi çəkisi 1,564 kq-dır. 90 kiloluq sürücü və dəbilqə bu çəkiyə daxildir. Bir yarışçı çəkisi 90 kq-dan azdırsa, ümumi çəkisi 90 kq olması üçün nəqliyyat vasitəsinə 10 kq ağırlıq əlavə olunur.

NASCAR stadionları bir anda 170 mindən çox tamaşaçı qəbul edə bilər. Bu rəqəm Amerikadakı hər hansı bir idman yarışından daha çoxdur və NASCAR avtomobil yarışlarının ən vacibidir. Tək Amerikada 75 milyondan çox NASCAR azarkeşi var və NASCAR yarışları dünyanın 150 ölkəsində yayımlanır. NASCAR yarışları ən çox izlənilən 20 idman yarışının siyahısında 17 fərqli yerdədir.

NASCAR mövsümünün ilk yarışı olan Daytona 500, eyni zamanda ən böyük NASCAR yarışdır.

NASCAR_haqqında_2.jpg

NASCAR səlahiyyətliləri tərəfindən yarış boyu yarışa nəzarət etmək üçün istifadə edilən 8 fərqli bayraq var. Yarış zamanı bir dəfə istifadə olunan yalnız bayraq ağ bayraqdır. Ağ bayraq yarışda son bir dövrə qaldığını göstərir.

1976-cı ildə Janet Guthrie Uinston Kubokunda yarışan ilk qadın oldu. Dünya 600 yarışını 15-ci yerdə başa vurdu. Guthrie, Daytona 500 və Indy 500 yarışlarını da tamamladı. NASCAR sürücüsü olmağın asan olduğunu düşünürsənsə, yanılırsan. Yarış zamanı bir NASCAR sürücüsü 2 ilə 4 kq arıqlaya bilər. Bir sürücü yarış zamanı bədən çəkisinin 3% -ni verirsə və lazım olan mayeni qəbul etmirsə, sürücünün diqqəti və refleksləri azalmağa başlayır.

Saniyə qızıl olan NASCAR yarışlarında fasilə ala və tualetdən istifadə edə bilmədikləri üçün sürücülər ehtiyaclarını birbaşa avtomobildə, oturacaqda qarşılayırlar. Maşından düşməzdən əvvəl, üstlərinə su tökürlər ki, nə etdiklərini bilmirlər.

Bütün nəqliyyat vasitələri ideal bir performans vermək üçün ətraflı şəkildə tənzimlənir və müntəzəm olaraq yaxşılaşdırılması üçün araşdırmalar aparılır. NASCAR mütəxəssisləri azot təzyiqindən istiyə, sürücünün susuzluğundan çuxur dayanacağına qədər ən yaxşı vaxt tapmağa çalışırlar. Hər il mühərrik yağının optimallaşdırılmasına milyonlarla dollar xərclənir, çünki mühərrik xüsusiyyətlərində çox ciddi bir qayda və izləmə sistemi mövcuddur. Mühərrik yağının optimallaşdırılması üçün əsas motiv odur ki, optimallaşdırma uğurlu olarsa, mühərrikdə 10 at gücündə bir artım əldə edilə bilər.

NASCAR_haqqında_3.jpg

Yarış zamanı bir NASCAR pilotu 3 saat ərzində 120-150 arasında sabit qalır. Bu ürək döyüntüsünü 3 saat sabit saxlamaq, marafon qaçışının vurduğu qədər eyni dərəcədədir.

NASCAR-ın əksər uçuş zolaqlarına əlavə etdiyi SAFER maneələri toqquşmanın şiddətini 70% azaltmağı bacardı. SAFER Polad və Köpük Enerjisinə dayanır. Maraqlısı budur ki, NASCAR-da yarışmaq üçün sürücülük vəsiqəsinə ehtiyac yoxdur. Bu o deməkdir ki, yarış zamanı saatda 320 km sürətlə hərəkət edə bilən nəqliyyat vasitəsinin sürücüsü yarışdan sonra kənarda sükanla üzləşə bilməz.

Bir NASCAR yarış avtomobili gündəlik istifadə üçün hazırlanan avtomobillərə nisbətən 3 qat daha çox motor yağı istehlak edir. Radiatorlarda yalnız su var.

NASCAR avtomobillərindəki yüzlərlə etiket nə qədər maraqlıdır? Əslində, bütün bu etiketlər saç qurutma maşınlarının köməyi ilə avtomobillərdə tətbiq olunur. Təbii ki, bütün avtomobili örtmək üçün həddindən artıq miqdarda saç qurutma maşını tələb olunur.

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0