Yamaha YZF-R6 necə motosikletdir?

Düzünü desək, mühərrik həcmi 600 kub santimetrə qədər olan yol motosikletləri kateqoriyasına aid olan Yamaha R6 (YZF-R6)

superbike (Supersport 600 sinfi) əvvəlcə minillik Yamaha R1 (YZF-R1) modifikasiyası idi. ) çərçivə dizayn prinsipləri və ümumi dizayn həlli baxımından. Lakin, dizayn komandasının kreditinə görə, motosikletin idman versiyasının sonrakı inkişafı öz yolu ilə getdi. Yamaha r6 moto-nun 1998-ci ildə Münhendə keçirilən təqdimatda görünüşü böyük səs-küyə səbəb oldu. Bu sinifdə ən yaxın rəqiblər olan Honda CBR600, Suzuki GSX-R600 və Kawasaki ZX-6 yarışa bilməyiblər. Yamaha R6-nın flaqman modeli idman yarış motosikletlərinin yaradıcılarının bütün nailiyyətlərini özündə cəmləşdirdi və kütləvi idman velosipedləri üçün standartların yeni səviyyəsini təyin etdi.

 Spesifikasiyalar

Çərçivə
alüminium Deltabox
mühərrik növü
4 silindrli, 4 vuruşlu, sıralı
İş həcmi
599 sm³
Buruq / Vuruş
65,5 x 44,5 mm - R6 (1999-2005)
67,0 x 42,5 mm - R6 (2006+)
Sıxılma nisbəti
12.4:1 - R6 (1999-2005)
12.8:1 - R6 (2006-2007)
13.1:1 - R6 (2008+)
Soyutma
maye
Silindr başına klapanların sayı
DOHC, silindr başına 4 klapan
Yanacaq təchizatı sistemi
Karbüratör, 4x Keihin CVRD37 - R6 (1999-2002)
Enjektor, 4x Mikuni 38EIS - R6 (2003-2004)
Enjektor, 4x Mikuni 40EIS - R6 (2005)
Enjektor, 4x Mikuni 41EIDW - R6 (2006+)
YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) - R6 (2006+)
YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake) - R6 (2008+)
Alovlanma növü
CDI-R6 (1999-2002)
DC CDI - R6 (2003-2005)
TCI–R6 (2006+)
Maksimum güc
120,0 at gücü (88,0 kVt) 13000 rpm - R6 (1999-2002, 2005-2006)
120,0 at gücü (88,0 kVt) 13500 rpm - R6 (2003-2005)
127,0 at gücü (93,0 kVt) 14500 rpm - R6 (2006-2007)
129,0 at gücü (95,0 kVt) 14500 rpm - R6 (2008-2009)
123,8 at gücü (91,0 kVt) 14500 rpm - R6 (2010-2016)
118,4 at gücü (87,1 kVt) 14500 rpm - R6 (2017+)
TCS (Dartı İdarəetmə Sistemi) - R6 (2017+)
D-Rejimi (Seçilən Sürücü Rejimi) - R6 (2017+)
Maks. Tork
11500 rpm-də 68,1 Nm (6,9 kq * m) - R6 (1999-2002)
12000 rpm-də 68,5 Nm (6,9 kq * m) - R6 (2003-2004)
12000 rpm-də 66,5 Nm (6,7 kq*m) - R6 (2005)
12000 rpm-də 66,0 Nm (6,7 kq * m) - R6 (2006-2007)
10500 rpm-də 65,8 Nm (6,7 kq * m) - R6 (2008-2016)
10500 rpm-də 61,7 Nm (6,3 kq*m) - R6 (2017+)
Transmissiya
6 sürət
terlik muftası - R6 (2006+)
sürücü növü
zəncir
Ön təkər ölçüsü
120/60ZR17 (55W) - R6 (1999-2004)
120/70ZR17 M/C (58W) - R6 (2005+)
Arxa təkər ölçüsü
180/55 ZR17 (73W)
Ön əyləclər
2 disk, 298 mm, 4 porşenli kalibrlər - R6 (1999-2004)
2 disk, 310 mm, 4 porşenli radial kalibrlər - R6 (2005-2016)
2 disk, 320 mm, 4 porşenli radial kalibrlər (ABS) - R6 (2017+)
Arxa əyləclər
1 disk, 220 mm, 2 porşenli kaliper - R6 (1999-2002)
1 disk, 220 mm, 1 porşenli kaliper - R6 (2003+, ABS 2017+)
Ön asma
43 mm Teleskopik Çəngəl (Tamamilə Tənzimlənən), 130 mm Səyahət - R6 (1999-2002)
43 mm teleskopik çəngəl (tam tənzimlənən), səyahət - 120 mm - R6 (2003-2004)
41 mm teleskopik tərs çəngəl (tam tənzimlənən), 120 mm səyahət - R6 (2005-2016)
43 mm ters çevrilmiş teleskopik çəngəl (tam tənzimlənən), 120 mm səyahət - R6 (2017+)
Arxa asma
monoamortizatorlu sarkaç (tam tənzimlənən), vuruş - 120 mm
Uzunluq
2025 mm - R6 (1999-2004)
2045 mm - R6 (2005)
2040 mm - R6 (2006+)
Genişlik
690 mm - R6 (1999-2005)
700 mm - R6 (2006-2007)
705 mm - R6 (2008-2016)
695 mm - R6 (2017+)
Hündürlük
1105 mm - R6 (1999-2002, 2005)
1090 mm - R6 (2003-2004)
1100 mm - R6 (2006-2016)
1150 mm - R6 (2017+)
Təkər bazası
1380 mm - R6 (1999-2004, 2006-2016)
1385 mm - R6 (2005)
1375 mm - R6 (2017+)
Minimum yer klirensi (təmizlik)
135 mm - R6 (1999-2004)
145 mm - R6 (2005)
130 mm - R6 (2006+)
oturacaq hündürlüyü
820 mm - R6 (1999-2004)
830 mm - R6 (2005)
850 mm - R6 (2006+)
100 km/saata qədər sürətlənmə
3.0 san
Maksimum sürət
260 km/saat
Qaz çəninin tutumu
17,0 L (ehtiyat daxil olmaqla - 3,5 L) - R6 (1999-2005, 2017+)
17,5 l (ehtiyat daxil olmaqla - 3,5 l) - R6 (2006-2007)
17,3 l (ehtiyat daxil olmaqla - 3,5 l) - R6 (2008-2016)

Motosiklet çəkisi (boş)
188 kq - R6 (1999-2002, 2008-2009)
182 kq - R6 (2003-2004, 2006-2007)
183 kq - R6 (2005)
189 kq - R6 (2010-2016)
190 kq - R6 (2017+

Yaxşı və pis tərəfləri
Müsbətlər:
• Çəki.
• İdarəetmə qabiliyyəti.
• Dinamikalar.
• Dizayn.
Mənfilər:
• Sərtlik.
• İstehlak.
• Mərkəzi dayaq yoxdur.

Yamaha YZF-R6 yolda əsl vəhşi heyvandır. Bu motosikletdəki hər bir hərəkət xüsusilə kəskindir. Motosiklet hava axınlarını kəsərək dərhal baxışınızın aspirasiya nöqtəsinə keçə bilir. Eyni zamanda, motosikletin çətin xasiyyətini cilovlamağa çalışan pilotdan təcrübə tələb olunur.

1 istifadəçi baxışı

5 ulduzdan 5
  • 5 star
    1
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0
Ela motordu
2 il əvvəl
Your review
Ela
Show more
4 nəfərdən 4 aşağıdakı rəyləri faydalı hesab etdi
  • Rem 2 il əvvəl
    Ela baykdi. amma yeni baslayanlar ucun mence biraz tehlukelidir