Range Rover necə maşındır?

Land Rover Range Rover lüks seqmentinin bir avtomobildir. O, 45 ildən artıqdır ki, tanınmış Britaniya şirkəti tərəfindən istehsal olunur və öz xəttində ən yaxşısı olmuşdur.
Üçüncü nəsil modelləri xüsusilə məşhurdur. Onun zəif tərəfləri, mənfi cəhətləri və üstünlükləri daha sonra ətraflı təhlil ediləcəkdir.

Tarixi faktlar
Model ilk dəfə 2002-ci ildə bazara çıxarılıb. Böyük ölçüləri və dəbdəbəli görünüşü ilə diqqət çəkib. Alman istehsalı olan lüks avtomobillərin rəqibinə çevrildi. Qeyri-rəsmi bir ad aldı - "təkərli yaxta".
Əsas kozır əla yolsuzluq keyfiyyətləridir. Mexanik kilidin olmamasına baxmayaraq, tam ötürücülü, ağıllı elektronika, dəyişən yer klirensi ilə birlikdə avtomobilə istənilən səthi keçməyə imkan verir. Bunda bir çox rəqiblərini üstələyib.

Texniki xarakteristikalar:
Korpus növü: beşqapılı SUV
Yerin təmizlənməsi: 227 mm
Baqajın həcmi: 991 l
Mühərrik növü: benzin, dizel
Mühərrikin həcmi və gücü: 4,2, 4, 4, 5,0 və 3,6 litr
Dörd təkər sürmə
Transmissiya: altı pilləli avtomatik transmissiya
Maksimum sürət: 200 km/saat;
Yanacaq sərfiyyatı: benzin mühərrikləri - 15 - 16 litr, dizel mühərrikləri - 100 km-ə 11,5 litr
Yanacaq növü: benzin AI - 95, AI - 98, dizel yanacağı.

SUV-nin üstünlükləri:
Müasir və monumental görünüş
Əla daxili bəzək
Yüksək səviyyədə rahatlıq
Əla keyfiyyətli boya və bədən dəmiri
Etibarlı ötürmə - 200 min km-dən çox problem olmadan gedir
Əla gəzinti keyfiyyəti - adaptiv dörd təkərli pnevmatik asqı
Yaxşı səs izolyasiyası.

SUV çatışmazlıqları:
Elektrik stansiyaları yanacağın keyfiyyətinə tələbkardır
Yüksək yanacaq sərfi - 15 - 16 l
Yüksək nəqliyyat vergisi
Elektrik tez bir zamanda sıradan çıxır
Baxım və təmir bahalıdır.

Maşın unikaldır. O, təkcə gözəl və müasir deyil, həm də əla texniki xüsusiyyətlərə malikdir. Komponentlərin əksəriyyəti etibarlı və davamlıdır. Düzgün qayğı ilə uzun müddət yaxşı gedə bilər. Təbii ki, bütün maşınlarda olduğu kimi zəif cəhətlər də istisna edilmir. Bəs siz Range Rover alardınız?

BMW X5 necə maşındır?

BMW X5 sadəcə unikaldır, əgər siz yüksəklikləri fəth etmək istəyirsinizsə - davam edin, balıq ovuna və ya ova getmək istəyirsinizsə - davam edin. Böyük şirkət şəhər xaricində, problem yoxdur! Onun interyeri 5 nəfəri yerləşdirməyə hazırdır, lakin siz oturacaqların üçüncü sırasını və artıq iki əlavə oturacaq qoya bilərsiniz.
Zərif, sərt interyer elə bir səyahət ab-havası yaradır ki, nə qədər uzağa getməyinizdən asılı olmayaraq, bu, sizə sadəcə bir xırdalıq kimi görünəcək.
BMW X5 0-dan 100 km/saata cəmi 6,5 saniyəyə sürətlənir və onun gücü bir çox yolsuzluq avtomobillərinin həsəd aparmasıdır.
BMW avtomobilləri (BMW) həmişə öz təhlükəsizliyi, sensorlar və əyləc sistemi ilə məşhur olub, asma və xüsusi təkərlər avtomobilin hər bir sərnişininin mümkün qədər qayğısına qalacaq.

BMW mühərrik çeşidi həmişə şirkətin ən güclü cəhətlərindən biri hesab edilib. Bununla belə, alıcılar BMW X5 aldıqdan sonra təmirin nə olduğunu unudacaqlarını düşünməsinlər. Artıq 80 min km-dən sonra. bunu xatırlamalı olacaqsınız, bir qayda olaraq, belə bir yürüş ilə, burun mühərrik yastığı və alovlanma rulonları uğursuz olur. Burunlar adətən ayrıca parçalanır, onların dəyişdirilməsi sahibinə 300 dollardan bir qədər baha başa gələcək, lakin rulonları, təəssüf ki, bir anda dəyişdirmək lazımdır, onları əvəz etmək üçün təxminən 500 dollar lazımdır.
Üstünlüklər arasında bu markanın ilk nümayəndələri ilə müqayisədə az istehlak, ideal interyer (öz təcrübəmdən bilirəm ki, 10 ildən sonra siz orada oturacaqsınız və yüksək keyfiyyətli dəri və digər hissələrin materialları sayəsində fərqi hiss etməyəcəksiniz. interyer), gözəl görünüş, çox yumşaq asqı və əlbəttə ki, açıqlıq.

Yaxşı, yuxarıda qeyd edildiyi kimi - təhlükəsizlik hər şeydən üstündür!

Amma hər halda, əgər sizin üçün iqtisadi tərəf vacib deyilsə, BMW X5 seçimi ilə siz heç olmasa bir dəfə onu sürməkdən peşman olmayacaqsınız, bu avtomobilə sonsuza qədər aşiq olacaqsınız!

Texniki xarakteristikalar:

Maks. sürət
222 km/saat
100 km/saata qədər sürətlənmə
7.5 san
Yanacaq sərfiyyatı l/100 km
6.2 qarışıq / 6.4 şəhər / 6.1 şosse
Yanacağın markası
DT
Ətraf mühit sinfi
Avro 6
CO2 emissiyaları, g/km
162

mühərrik növü
Dizel
Mühərrikin yeri
ön, uzununa
Mühərrikin həcmi
1995 sm³
Super şarj növü
turbo doldurma
Maks. güc
231 at gücü
Maks. Tork
1500–3000 N*m-də 450
Silindrlərin təşkili
sıra
Silindrlərin sayı
dörd
Silindr başına klapanların sayı
dörd
Mühərrikin güc sistemi
birbaşa inyeksiya (birbaşa)

Transmissiya
Avtomatik
Ötürücülərin sayı
səkkiz
sürücü növü
Tam

Asma və əyləclər
Ön asma növü
müstəqil, bahar
Arxa asma növü
müstəqil, bahar
Ön əyləclər
disk havalandırılır
Arxa əyləclər
disk havalandırılır

Mercedes-Benz S-class W222 necə maşındır?

S-class 30 ildən artıqdır ki, Mercedes-Benz model xəttinin mübahisəsiz flaqmanıdır. 2013-cü ilin yazında bu böyük dördqapılı sedan xoş bir yeniləmə aldı. Xatırladaq ki, əvvəlki W221 seriyasıkonveyerdə təxminən 8 il davam etdi!

Xarici olaraq, avtomobil bir az dəyişdi. Bir qədər fərqli kuzov relyefi, yeni faralar və təkərlər, "retuş edilmiş ön" - bəlkə də bütün fərqlər bunlardır. Lakin yeni S-Class standart olaraq tam LED xarici və daxili işıqlandırma alan dünyada ilk avtomobil idi.

İcra sedanının interyeri yeni tərzdə - aviasiya biznes-klassı konseptində hazırlanıb. Arxada - elektrik tənzimlənməsi, isitmə, soyutma və masajın tam dəsti ilə yalnız iki oturacaq. Sərnişinlərin gözü qarşısında - ön oturacaqların arxa hissəsində quraşdırılmış LCD displeylər, onların üzərində multimedia sisteminin məlumatlarını nümayiş etdirmək olar. Bütün funksiyaları idarə etmək üçün sərnişinlərin ayrıca televizor pultu var.

Salon perforasiya edilmiş Nappa dəri ilə işlənib, alət paneli və mərkəzi konsol stilistik cəhətdən birləşdirilmiş iki 12,3 düymlük LCD displeydir.

S-sinif sözün həqiqi mənasında çoxsaylı müasir elektronika ilə doludur - burada adaptiv kruiz kontrolu Distronic Plus, kor nöqtələrə nəzarət sistemi, gecə görmə sistemi, aktiv təhlükəsizlik sistemlərinin tam çeşidi və s. ABC hidravlik yay asqısı da yenidən işlənib və indi Magic Body Control adlanır. Onun aktivlərinə Continental stereo kameraları daxildir ki, bu da avtomobilin qarşısında 15 metr məsafədə yolun vəziyyətini əvvəlcədən izləməyə və hər təkər üçün ayrıca parametrləri tənzimləməyə imkan verir.

Lakin əsas yenilik Beltbag-dir - onların içərisində təhlükəsizlik yastıqları olan kəmərlər.

Əsas məlumatlar (Mercedes S 600 L (W222) 4d. sedan, 530 a.g., 7avtomat transmissiya, 2017-2020)
İstehsalın başlanğıcı:
Yanvar 2017
İstehsalın sonu:
Yanvar 2020
Bədən:
4 qapı sedan (W222)
Mühərrik
Mühərrikin növü:
V12
Yanacağın markası:
Benzin AI-98
Mühərrikin həcmi, kub. sm.:
5980
Silindr başına klapanlar:
dörd
Güc, hp:
530
Təxminən əldə edilib. dəqiqədə:
5300
Tork, Nm/rev. dəqiqədə:
830/1900-4000
Maksimum sürət, km/saat:
250
100 km/saata qədər sürətlənmə vaxtı, s.:
4.6
Yanacaq sərfiyyatı (birləşdirilmiş dövr), l. 100 km üçün:
11.6
Yanacaq sərfiyyatı (şəhərdə), l. 100 km üçün:
16.8
Yanacaq sərfiyyatı (şəhər xaricində), l. 100 km üçün:
8.7
Mühərrikin quruluşu:
ön, uzununa
Təchizat sistemi:
birbaşa inyeksiya
Silindr diametri, mm:
82.6
Piston vuruşu, mm:
93
Egzoz CO2, g/km:
270
Sıxılma nisbəti:
9
Sürücü qurğusu
Sürücü növü:
Arxa
Transmissiya
Transmissiya:
avtomatik transmissiya
Addımların sayı:
7
Süspansiyon
Ön:
Müstəqil - çox keçidli
Geri:
Müstəqil - çox keçidli
əyləclər
Ön:
Disk havalandırılır
Arxa:
Disk havalandırılır
Ölçülər
Uzunluq, mm:
5255
Eni, mm:
1899
Hündürlük, mm:
1496
Təkər bazası, mm:
3165
Öndə təkər izi, mm:
1624
Arxa təkər izi, mm:
1637
Digər
Oturacaqların sayı:
5
Təkər ölçüsü:
245/45 R19; 275/40 R19
Boş çəki, kq:
2310
İcazə verilən çəki, kq:
2790
Baqajın həcmi, l:
530
Yanacaq çəninin həcmi, l:
80
Dönmə diametri, m:
12.3

Aston Martin DBS Superleggera necə maşındır?

Bir çox avtomobil əla mühərrik gücü və dəbdəbəli interyerinə görə Gran Turismo kimi təsnif edilir. Ancaq əsl GT xüsusi bir şeydir. Bunlar, çoxlarının əldə edə bilməyəcəyi sürətlər üçün nəzərdə tutulmuş, eləcə də inanılmaz rahatlıq təmin edən maşınlardır. İndi sizə deyim: yeni Aston Martin DBS Superleggera bütün zamanların ən yaxşı GT-sidir.

Aston Martin DBS Superleggera-nın korpusu təkcə seksual və eleqant olmaq üçün deyil, həm də 5,2 litrlik V12-ni kapotun altında mümkün qədər aşağı saxlamaq üçün nəzərdə tutulub. 51:49 nisbətində baltalar üzrə optimal çəki paylanmasına nail olmaq üçün brendin baş dizayneri Marek Reichman hətta üfüqi barmaqlıqlı klassik DB11 yalançı radiator barmaqlığından imtina edərək hüceyrə quruluşuna malik şəbəkənin xeyrinə qərar verdi. O, həmçinin mühərrikin daha yaxşı nəfəs almasına imkan verdi və yeni daha böyük splitter daha çox aerodinamik yük yaratmaq üçün hava axınını daha effektiv idarə edə bildi.

Ancaq külək tunelində sərf olunan çoxlu saatlar, nəticə gözə xoş gəlmirsə, vaxt itkisi ola bilər. Bununla belə, əminliklə deyə bilərəm: DBS Superleggera 2000 Vantage-dən bəri ən gözəl Aston Martindir. O, DB11 formalarını daha əzələli və aqressiv etdi. Və gecələr küçə lampasının işığı kəpənəklər kimi yoldan keçənlərin diqqətini çəkir. Rənglənmiş arxa fənərlər, nəhəng karbon lifli diffuzor və dörd böyük qazma borusu DBS Superleggera-nın yırtıcı görünüşünü tamamlayır. Bu ansamblda yersiz görünən yeganə şey bədəndəki “DBS” yazısıdır. Bəli, mən pedantikəm və Superleggera DBS ad lövhələrini sevmirəm.

Xoşbəxtlikdən, sürücüyə görünən yeganə loqo Superleggeradır. Ancaq tez-tez heyran olma ehtimalınız yoxdur, çünki gözəl və yaxşı hazırlanmış interyerdə görmək üçün bir şey var. Bunlar, məsələn, oturacaqlarda, qapı panellərində və qoltuqlarda şıltaq altıbucaqlı tikiş naxışı olan dəbdəbəli dəri üzlüklərdir. Yeri gəlmişkən, Superleggerada oturacaqlar inanılmaz dərəcədə rahatdır və bir neçə yüz kilometrlik yol məni heç də yormadı. Məncə, kabinənin yeganə çatışmazlığı oturacaq yerlərinin çox hündür olması, arxadakı sürücülərin isə o qədər də rahat olmamasıdır. Amma Mercedes-dən götürülmüş əla multimedia yaxşıdır. Ən son Astons-dakı sistemlərdən daha asan və daha zövqlü idarə etmək.

DBS Superleggera bütün zamanların ən yaxşı GT-sidir. Lakin Aston Martin adının uzun onilliklər ərzində Gran Turismo konsepti ilə bağlı olduğunu nəzərə alsaq, bu o qədər də təəccüblü deyil. Keçmişdə Gaydon avtomobilləri Porsche, Ferrari və Bentley ilə bərabər şərtlərdə rəqabət apara bilməsələr də, 700-dən çox “at”a malik V12 biturbo mühərrikli yeni DBS Superleggera tamam başqa məsələdir. Alman avtobanında sınaq sürüşü zamanı məlum oldu ki, bu, çox idarəedici avtomobildir. Kifayət qədər sıx trafikə baxmayaraq, demək olar ki, bütün yolu təxminən 210 km/saat sürətlə sürdük. Əgər maksimuma çatmaq qərarına gəlsələr, o zaman sürətölçən iynəsi 340 km/saata çatacaq. 900 Nm-lik dəhşətli fırlanma anı sayəsində arxa oxu yüklədikdən sonra DBS Superleggera sıfırdan 100 km/saata cəmi 3,4 saniyəyə sürətlənir.

Aston Martin DBS Superleggera-nın qiymətləri təxminən 270.000 avrodan başlayır. İsteğe bağlı Ağ Daş boyası, karbon lifli kuzov, iki rəngli dəri salon, Bang & Olufsen səs sistemi və havalandırılan oturacaqlarla sınaq avtomobilimiz əlbəttə ki, baha başa gələcək. Dəqiq nə qədər olduğunu bilmirik, çünki Gaydon yalnız funt-sterlinqlə qiymət cədvəlini buraxdı. Amma sadə riyazi hesablamalarla biz təxminən 300.000 avro saydıq.

Mercedes G 63 AMG necə maşındır?

G 63 özünəməxsus cazibəsinə malikdir və modelin ikinci nəsli də onun idarəetmə və manevr qabiliyyətinə daha çox inamını artırır. Yolsuzluq avtomobilində “qurd” olan qədim körpünün əvəzinə müasir elektrik sükan çarxı və dişli çarxı var ki, bu da fırlanan zaman “sükan”ı daha da ağırlaşdırır. Gücləndirilmiş əyləclər, müstəqil ön asma və təxminən 15 sm daha böyük ön və arxa yollarla birləşərək, G 63-ün asfalt üzərindəki qabiliyyətini xeyli artırdı.

Bununla belə, əsl sehr başlıq altında gizlənir. Əgər əvvəlki nəsil modeldə 5,5 litrlik V8 var idisə, indi o, 4 litrlik V8, həm də ikiqat kompressorludur. Daha kiçik yerdəyişmələrə baxmayaraq, yeni G 63 mühərrikinin gücü 14 at gücü və 90 Nm artmışdır. İndi 585 at gücünə malikdir. 6000 rpm-də və 850 Nm-də 2500-3500 rpm-də.

Çevik 9 pilləli avtomat və fırlanma anının 60%-ni defolt olaraq arxa oxa göndərən tam ötürmə sistemi sayəsində (köhnə G 63 7 pilləli sürət qutusu ilə təchiz olunub və fırlanma momentinin 50%-ni iki pilləli avtomobillər arasında bölüşdürür. ön və arxa oxlar), bu G 63 hər hansı digər klassik Amerika əzələ avtomobili kimi havaya qalxmağı və sürətlənməyi bacarır.

Mercedes iddia edir ki, 100 km/saat sürətlənmə yeni başlayana cəmi 4,5 saniyə çəkir. Bu, əvvəlki G 63-dən 0,9 saniyə sürətlidir və Mercedes-AMG GT 53 ilə bərabərdir. Yolsuzluq avtomobilinin maksimal sürəti elektron şəkildə 220 km/saatla məhdudlaşdırılıb. Bununla belə, istəyə görə onu 240 km/saata qədər artırmaq olar. Yeni G 63-ün iştahına gəldikdə, şəhərdə belə bir Gelik 16,5 l / 100 km, magistralda - 11,1 l / 100 km, birləşmiş dövrədə isə 13,1 l / 100 km 98-ci benzin içir.

Əsas xüsusiyyətlər:
Marka Mercedes
Model Mercedes G-class
Mercedes G 63 AMG-nin modifikasiyası
Model ili 2018
Bədən tipi SUV
Qapıların sayı 5
Oturacaqların sayı 5
Assambleya ölkəsi Almaniya
Zəmanət 2 il limitsiz yürüş
Qiymət 13 170 000 azn
Performans xüsusiyyətləri
Yanacağın növü AI-98
100 km/saata qədər sürətlənmə vaxtı 4,5 saniyə
Maksimum sürət 220 km/saat
Şəhər dövründə yanacaq sərfiyyatı 100 km-ə 16,5 l
Magistral yolda yanacaq sərfiyyatı 100 km-ə 11.1 litr
Qarışıq yanacaq sərfiyyatı 13,1 l/100 km
Güc ehtiyatı 606 - 901 km
İllik yanacaq xərcləri (gündə 100 km qaçışla) 227 121 ₽
Nəqliyyat vergisi * (Moskva) 87 750 ₽
OSAGO * (Moskva, 22 yaşdan yuxarı, təcrübə 3 ildən yuxarı) 11.000 ₽
CASCO (Moskva, 22 yaşdan yuxarı, təcrübə 3 ildən yuxarı) 460,950 - 1,119,450 ₽
* Daha ətraflı hesablama üçün Vergi və OSAGO kalkulyatorlarından istifadə edin.

Ölçülər və ölçülər
Uzunluğu 4825 mm
Eni 1931 mm
Hündürlüyü 1969 mm
Yerin təmizlənməsi 270 mm
Ön iz 1638 mm
Arxa iz 1638 mm
Təkər bazası 2890 mm
Çəki
Boş çəki 2560 kq
Ümumi çəki 3200 kq
Yükgötürmə qabiliyyəti 640 kq
Cildlər
Baqajın həcmi 481 l
Yanacaq çəninin həcmi 100 l
Mühərrik
Mühərrik növü Benzin turbomühərrikli
Silindrlərin sayı / tənzimləmə 8/V formalı
Mühərrikin gücü, hp / rpm 585/6000
Mühərrikin həcmi 3982 sm³
Tork, N m / rpm 850/3500
Transmissiya
Sürüş dolu
Sürət qutusu növü Avtomatik, 9 dişli
Sükan
Elektrik sükanı
Elektron sistemlər
Elektron idarəetmə sistemləri ABS, ASR, EBA, EBD, ESP
İqlim
İqlim nəzarəti İqlim nəzarəti
Süspansiyon
Ön asma Müstəqil, çoxbucaqlı
Arxa asma Asılı, ox
əyləclər
Ön əyləclər Disk, ventilyasiya
Arxa əyləclər Disk, ventilyasiya
Təkərlər və təkərlər
Təkər ölçüsü 295/40 R22
Disk ölçüsü 22x10J
Treyler
Qoşqunun çəkisi / əyləcli 750/3500 kq

 

Yeni Mercedes-AMG G 63 2019 model ili sələfi ilə müqayisədə xeyli təkmilləşməsinə baxmayaraq, o, hələ də Mercedes-Benz krossoverləri və yolsuzluq avtomobilləri arasında ən yaxşı idarəetmə və rahatlıqdan uzaq, mənəvi cəhətdən köhnəlmiş avtomobil kimi qəbul edilir. Bəli və kross-country qabiliyyəti baxımından, ən azı yolsuzluq üçün uyğun təkərlər olmadan. Bununla belə, G 63 avtomobilin nadir nümunəsidir ki, burada hər gediş sizi kosmik miqyasda epoxal hadisə kimi hiss edir. Bəli, qəribə səslənir, amma buna dəyər!

Mitsubishi Outlander necə maşındır?

Məşhur Mitsubishi Outlander. Bu yazıda 2-ci nəsil Mitsubishi Outlander-in üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini ətraflı təhlil edəcəyik və istehlakçıların niyə ona bu qədər aşiq olduğunu anlamağa çalışacağıq.
Bu avtomobillər bazarımıza 2,0, 2,4 və ya 3 litrlik benzin mühərrikləri ilə gətirilib, onların hər birinin bortunda xüsusi vaxtlama sistemi bu mühərriklərdə mövcud olan güc potensialından daha səmərəli istifadə etməyə imkan verirdi.
Xüsusiyyətlər:
Güc aqreqatları: benzin, 2,0 l., 2,4 l. və ya 3,0 l., gücü 147, 170 və 220 at gücünə malikdir.
Transmissiya: 5MKPP, CVT və ya 6AKPP
Ölçülər: 4645x1800x1730 mm
Korpus növü: SUV
Qapıların sayı: 5
Maksimum icazə verilən çəki: 2170 kq
Tankın həcmi: 60 l
Baqajın həcmi: 940/1720

Mitsubishi Outlander-in üstünlükləri nələrdir?
Bu avtomobilin zəif tərəflərini nəzərdən keçirməyə başlamazdan əvvəl onun əsas üstünlüklərini qeyd edək, bunlara aşağıdakılar daxildir:
Kabinənin genişliyi və baqajın genişliyi
Yüksək etibarlılıq
davamlılıq
Yanacaq səmərəliliyi (xüsusilə 2 litrlik modifikasiyalar üçün)
Çox yönlülük
Layiqli idarəetmə və manevr qabiliyyəti
Xidmətin mövcudluğu
Yaxşı dinamik xüsusiyyətlər
Xoş görünüş
Yüksək keyfiyyətli müntəzəm audio sistemi
Çox sayda əlavə funksiyalar
İstifadə olunan materialların keyfiyyəti və zavod yığılması

Mitsubishi Outlander 2005-2012-nin əsas çatışmazlıqları:
Dəyişən sürət sürücüsü
kondisioner kompressoru
şassi
ABS sistemi
Krank mili əsas yağ möhürü
Soyutma sistemi
təkər rulmanları
kabin qızdırıcısı
oksigen sensorları.

Nəticə:
Bu məqaləni məntiqi nəticəyə yekunlaşdıraraq, əminliklə deyə bilərik ki, Mitsubishi Outlander 2-nin bütün müsbət və mənfi cəhətlərini ətraflı nəzərdən keçirsək, çatışmazlıqlarından daha çox üstünlükləri haqqında danışa biləcəyimiz - təcrübələrə əsaslanan faktdır.

Əgər siz praktiki yolsuzluq avtomobillərinin pərəstişkarısınızsa, lakin böyük maliyyə imkanlarınız yoxdursa, Mitsubishi Outlander almağı düşünməlisiniz. Əmin olun ki, yüksək ehtimal dərəcəsi ilə bu avtomobil çox diqqət və maliyyə sərmayələri tələb etmədən uzun illər və yüz minlərlə kilometr yol qət etmədən etibarlılığı və rahatlığı ilə sizi sevindirəcəkdir.

Hyundai Elantra necə maşındır?

Hyundai Elantra şirkətin tarixində ən populyar Hyundai avtomobillərindən biridir. Modelin altıncı nəsli aerodinamik dizayn və mürəkkəb üslub, təkmilləşdirilmiş idarəetmə performansı və adətən daha yüksək seqmentlərdə mövcud olan hərtərəfli təhlükəsizlik sistemləri təklif edir.

Yeni Elantra-nın görünüşü Hyundai Motor-un dizayn strategiyasının inkişafını tam əks etdirir: avtomobilin profilini dar və cəld edən dəqiq müəyyən edilmiş kuzov xətləri, idman xarakterli avtomobillərə xas olan dar faralar və birləşmiş altıbucaqlı barmaqlıq, müasir optika ilə, inamlı bir görüntü formalaşdırır.
Model əvvəlki nəsil Elantra ilə müqayisədə indi 20 mm uzun və 25 mm daha genişdir və yüksək səviyyəli avtomobillərlə müqayisə oluna bilən geniş salona malikdir. Təkmilləşdirilmiş bədən quruluşu əvvəlki nəsil modellə müqayisədə müasir yüksək möhkəm poladdan istifadəni 32% artırmaqla əldə edilən artan möhkəmlik və sərtliyə malikdir.

Yeni texnologiyalar yeni nəsil Elantra-nı təhlükəsizlik baxımından öz seqmentində ən mükəmməl modellərdən birinə çevirir. İnteqrasiya edilmiş kor nöqtələrin monitorinqi sisteminə əlavə funksiyalar daxildir: zolaq dəyişdirmə yardımı sistemi və arxa maneələr barədə xəbərdarlıq sistemi.

Hyundai Motor mühəndisləri tərəfindən hazırlanmış güclü və eyni zamanda qənaətcil mühərriklər yeni Elantra modelinə aşağı və orta dövrələrdə əla sürətlənmə və yaxşı fırlanma momenti ilə öyünməyə imkan verir. Avtomobillər həm mexaniki, həm də avtomatik transmissiya ilə təchiz edilmişdir. Güc bloklarının bütün variantları aşağı yanacaq sərfiyyatı və yüksək ekolojilik ilə xarakterizə olunur.

Kia Cerato necə maşındır?

Kia Cerato dördqapılı Golf sinifli sedandır. Ümumi tendensiyaya uyğun olaraq, yeni nəsil bütün istiqamətlərdə bir qədər böyüdü. Avtomobilin qabarit ölçüləri bunlardır: uzunluğu 4640 mm, eni 1800 mm, hündürlüyü 1440 mm, təkər bazası isə 2700 mm-dir.
Mühərrik iki növ transmissiya ilə birləşdirilir: tanış altı pilləli mexanika və innovativ pilləsiz variator. O, adi tork çeviricisini əvəz etdi və dişli dəyişikliklərini simulyasiya edə bilir. Bu qurğu Koreya istehsalçısı tərəfindən müstəqil olaraq hazırlanmışdır və iş rejimlərinin optimallaşdırılması sayəsində avtomobilin səmərəliliyini artıra bilmişdir. Qarışıq sürmə dövründə yanacaq sərfiyyatı yüz kilometrə təxminən 6,7 litr benzin olacaq.
Cerato zamanla ayaqlaşır. O, dinamik və yaddaqalan dizayna malikdir, bu, sahibinin xarakterini və şəxsiyyətini vurğulamaq üçün ən yaxşı üsuldur. Salon yüksək keyfiyyətli bitirmə materialları, yaxşı tənzimlənmiş erqonomika və rahatlıqıyla cəlb edir. Hətta pik saatlarda səfərlər də sahibinə narahatlıq gətirə bilməyəcək. İstehsalçı yaxşı bilir ki, ilk növbədə avtomobil sürmək həzz verməlidir, buna görə də sedan innovativ texnologiyaların ərintisi və mühərrik istehsalı sahəsində uzun illər təcrübəsi olan əla aqreqatlar xətti ilə təchiz olunub. KIA Cerato idarəetməni və rahatlığı qiymətləndirən şəhər motoristləri üçün parlaq və dinamik modeldir.

Texniki xarakteristikalar:
Yanacağın markası: Benzin AI-95
Mühərrikin həcmi, kub. sm.: 1999
Silindr başına klapanlar: 4
Güc, hp: 150
Tork, Nm/rev. dəqiqədə:
192/4000
Maksimum sürət, km/saat:
203
100 km/saata qədər sürətlənmə vaxtı, s.:
9.8
Yanacaq sərfiyyatı (birləşdirilmiş dövr), l. 100 km-ə: 7.4
Yanacaq sərfiyyatı (şəhərdə), l. 100 km-ə: 10.2
Yanacaq sərfiyyatı (şəhər xaricində), l. 100 km-ə: 5.7
Mühərrikin quruluşu: ön, eninə
Təchizat sistemi: paylanmış inyeksiya
Silindr diametri, mm: 81
Piston vuruşu, mm: 97
Egzoz CO2, q/km: 167
Sıxılma nisbəti: 10.3
Sürücü qurğusu
Sürücü növü: Ön
Transmissiya: avtomatik transmissiya (6)
Digər
Oturacaqların sayı: 5
Təkər ölçüsü: 195/65R15; 205/55 R16
Boş çəki, kq: 1255
İcazə verilən çəki, kq: 1720
Baqajın həcmi, l: 502
Yanacaq çəninin həcmi, l: 50

Abunə ol